BasBQ
Beef en Steak

vraagje i.v.m. de "offici?le" saus voor MOINK balls

Wat een geweldig forum is dit toch! Hulp is nooit ver weg.
Met dank aan Dominique ben ik nu toch in het bezit van chipotles :)
2013-05-31211047.jpg
 
Dominique zei:
Maar de discussie ging toch niet over of het een chili was? De discussie was over het roken. Of heb ik weer iets gemist?
En dat staat hier ook, het is een gedroogde ger??kte jalapen?.
Maar corrigeer mij als ik me vergis hoor!
Dominique, je hebt gelijk, ik had daar over heen gelezen !  :-X
 
En er is een duidelijk verschil tussen "gewone" chipotles en chipotles in adobo uit blik. Die in blik worden ingemaakt in een speciale tomatensaus die het weer heel anders maakt.
 
noskos zei:
En er is een duidelijk verschil tussen "gewone" chipotles en chipotles in adobo uit blik. Die in blik worden ingemaakt in een speciale tomatensaus die het weer heel anders maakt.
dus dat is dan niet de versie voor de Larry saus en heb ik de verkeerde gekocht Dennis?
 
Nee voor de saus chipotles in blik, maar iemand opperde om dat te vervangen door chipotle poeder... dat is dus weer anders van smaak ;)
 
Dat zakje trouwens geen idee wat het is. Als het suiker is zou ik denken gekleurde suiker om een rand mee te maken op je margarita glas ;)
 
noskos zei:
Nee voor de saus chipotles in blik, maar iemand opperde om dat te vervangen door chipotle poeder... dat is dus weer anders van smaak ;)
En dan de halve chipotle mooi fijn hakken in zo klein mogelijke partjes aan de jam toevoegen neem ik aan?
 
Ja, gewoon even het mes er doorheen, lekker fijn, het is potent spul als je een goede te pakken hebt ;)
 
noskos zei:
Ja, gewoon even het mes er doorheen, lekker fijn, het is potent spul als je een goede te pakken hebt ;)

Geert, plaats je even een webcam? kunnen we meekijken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan