BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 

Hudding

Sprokkelaar
Berichten
36
Hallo,

Ik ben Ren? van den Hudding, getrouwd met de allermooiste vrouw (nee,nee, geen foto's), en vader van 2 zonen, 25 en 21 jaar oud, wij zijn allemaal gek van motor rijden, buitenleven en lekker eten.
De reden dat ik me hier aanmeld is dat ik beter wil leren bbqen en ide?n op te doen, we hebben een outback gas bbq met 3 branders, waar je je goed mee kunt redden, maar eigenlijk vind ik houtskool veel leuker, en sinds ik afgelopen winter een kookworkshop heb gevolgd, waarbij een Big Green Egg werd gebruikt, ben ik echt verkocht.
De bedoeling is om de outback te verbouwen en op zoek te gaan naar een BGE of of een Black bastard.
suggesties zijn zeer welkom.

groeten,
Ren? van den Hudding
 
Van harte welkom op dit forum Rene!
 
Welkom Ren? en veel plezier hier op het forum. Met je zoektocht zal het wel goed komen denk ik
 
Welkom Renee. En gewoon je plannen waar maken
 
welkom! Ik heb even moeten googlen op 'Black Bastard'. Als ik je een tip mag geven: neem een BGE of Primo, de 'Black Bastard' is een chinese variant die je op veel plekken op internet vindt.

 
Ha Rene, welkom hier. Leuk dat je aan een houtskoolbbq wil gaan beginnen. Kijk rustig rond, er is genoeg te lezen hier!
 
Hoi Rene, welkom hier
 
Hoi Ren?,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Van harte welkom 8)
 
hoi Rene,

welkom bij dit edele genootschap.
kijk hier lekker rond, en stel je vragen
 
structor zei:
Welkom Rene. Leuk dat je mee komt doen. Wat voor brommer rij je? Enne we zijn hier dol op foto' vooral van lekkere chickies ;D

De brommer is een Honda CB1100 Bol d'Or (andere hobby), en dit chickie houd ik lekker voor mezelf  ;)
 
Big-T zei:
welkom! Ik heb even moeten googlen op 'Black Bastard'. Als ik je een tip mag geven: neem een BGE of Primo, de 'Black Bastard' is een chinese variant die je op veel plekken op internet vindt.

Ik hoor wel veel goede berichten over de B.B. maar ik wil hem eerst in het echt zien voor een aankoop, en de primo kende ik nog niet, dus bedankt voor de tip.
 
Hudding zei:
structor zei:
Welkom Rene. Leuk dat je mee komt doen. Wat voor brommer rij je? Enne we zijn hier dol op foto' vooral van lekkere chickies ;D

De brommer is een Honda CB1100 Bol d'Or (andere hobby), en dit chickie houd ik lekker voor mezelf  ;)
He leuk mijn zwager rijdt het kleinere broertje van jouw brommer (900) en ik doelde natuurlijk op de chickies van de bbq ;)
 
Hudding zei:
structor zei:
Welkom Rene. Leuk dat je mee komt doen. Wat voor brommer rij je? Enne we zijn hier dol op foto' vooral van lekkere chickies ;D

De brommer is een Honda CB1100 Bol d'Or (andere hobby), en dit chickie houd ik lekker voor mezelf  ;)

Zonder chickie geen tokkie  :D
Welkom Rene op dit inspirerend forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan