BasBQ
Beef en Steak

Vlees etc.

Smokeye

Kooltjesharker
Berichten
164
Ik lees best wat berichten hier op het forum en meestal lees ik dat er vlees wordt ingeslagen bij bijvoorbeeld de Sligro.
Ik heb geen bedrijf dus kan helaas niet kopen bij dit soort groothandels en merk dat de lokale slager best prijzig is.

Ik heb wat lopen neuzen op het internet en heb gemerkt dat er heel wat ?groothandels? zijn die vlees kunnen versturen naar je huis, maar vooral omdat het product bederfelijk is vraag ik mij af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Ik wil ook graag grote stukken vlees kunnen bereiden zonder dat ik een hypotheek af moet sluiten .

Het onderwerp zal ongetwijfeld al op het forum te vinden zijn, maar ben al ruim een uur aan het zoeken en helaas tot zo ver nog hier niets over kunnen lezen.

Tips zijn zeer welkom (ervaring met een betaalbare slager omgeving Hoofddorp is ook goed, want haal het liefst bij de lokale middenstand)


Weber GBS 57
Rookton Albatros
 
tja als je wat meer vriezer inhoud hebt kan je wat makkelijker inkopen.

Ik rijd bv af en toe naar duitsland toe, de winkels daar hebben wat meer keuze voor minder.  een koelbox / vriestassen zijn dan handig om van te voren mee te nemen.
ook andere producten zoals cosmetica en andere dingen zijn zeker wel de rit waard ... zeker als moeder de vrouw prijsbewust is is het een leuk ritje.

Daarnaast je vergelijkt prijzen van "standaard" massa productie vlees met vlees die met wat meer aandacht is gesneden.  Wij Nederlanders zijn heel erg fantasieloos met ons voedsel.
Het standaard vlees hoef je niet te kauwen .. teminste 95% niet

Vraag eens een slager waarom zijn stukjes vlees duurder zijn dan degene in de winkel, en bbq pitmasters zijn eveneens erg bedreven met vlees naar mijn beleving







 
Via een online groothandel kun je gerust bestellen hoor. Ik heb ook al meerdere keren besteld via internet. Gewoon zorgen dat je thuis bent als ze het komen bezorgen. Het wordt altijd goed verpakt en gekoeld geleverd. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

 
Je kan ook lid worden van de WBQA (https://wbqa.nl/meld-je-aan-lidmaatschap/) kost ?60 per jaar. Dan krijg je een Hanos pas, en nog wat andere voordelen.

Ik heb zelf een Makro pas, als je een keer mee wil in Amsterdam kan je me een PB sturen.

Online groothandels heb ik nog geen ervaring mee.

De tip van Duitsland is ook zeker een aanrader, vooral als je het combineert met andere boodschappen.
 
Ik heb een keer besteld bij beefensteak en een keer bij bbquality, met beide goede ervaring. Wordt netjes in een tempex doos met daarin een koelelement geleverd.
 
Online vlees, onze forum sponsor Beef & Steak?

En inderdaad als je lid wordt van de WBQA krijg je een Hanos pas erbij en lidmaatschap van Fire & Food Magazine.

Kost je wel 60 euro per jaar.

Let wel dat groothandel NIET betekent dat het goedkoper is dan bij de buurtsuper of bij de slager.
Het gaat bij de groothandel om de enorme keuze en kwaliteit want dat is allemaal Horeca (restaurant) kwaliteit, zeker bij Hanos.

 
IK bestel met regelmaat bij bbquality erg goed geregeld.
Keurig verpakt en tegenwoordig met een eigen koerier verstuurd ( dus geen postnl problemen meer)
 
Beef en Steak heeft een speciale PostNL service, daar komt iemand met een koelbox aan de deur die van daaruit je het vlees overhandigt. Erg nette service en scheelt weer grote tempexboxen waar je vanaf moet
 
ikzelf heb goede ervaringen met gustor.be maar die leveren meer "speciaal" vlees. mooi assortiment wel.
 
noskos zei:
Beef en Steak heeft een speciale PostNL service, daar komt iemand met een koelbox aan de deur die van daaruit je het vlees overhandigt. Erg nette service en scheelt weer grote tempexboxen waar je vanaf moet

Ik heb ondertussen mijn hele vriendengroep van koeltassen kunnen voorzien.
 
Als u er heen belt en vraagt kan ik misschien wat vlees bij u kopen zonder pas dan kan dit.U moet dit dan alleen aangeven bij bij binnenkomst.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Als je in de buurt bent van Barendrecht: passen van Makro, Hanos, Sligro, Hanos, Zegro.

Online: Aalvink, Beef & Steak, Internetslagerij.nl.
Allen goede ervaringen, wat ik handig vindt is.. zijn porties dus 250 gram rib-eye ipv. 1,5 kilo.
Ben geen fan van grote stukken welke ingevroren zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan