BasBQ
Beef en Steak

verzekering dure bbq

SilverFox zei:
Hmmm, nu nog bedenken waar ik de ketting nog meer aan vast maak..... Plugje in de muur is er snel uit gehaald gok ik.
Iemand ideeen?
Chemisch ankertje in plaats van plugje ,mits goed aangebracht, hangt hier de zonneluifel van 5 meter aan.
En dan niet de mortel of kit, maar het glazen buisje
 
Mijn oplossing:

6iktqkksm2xzo.jpg


wfklyzytnmhhb.jpg
 
Die krijg je met een postzegelpincet nog los. Kansloos. Wel afhankelijk wat jouw woon situatie is.
 

Protectet By me 
 
Rob65 zei:
Die krijg je met een postzegelpincet nog los. Kansloos. Wel afhankelijk wat jouw woon situatie is.

Ik woon in een zeer christelijk dorp op Goeree (met nog steeds genoeg gekken btw).

Dit is ook maar voor de vorm, zo kan ik de verzekering iig duidelijk maken (als het ooit gebeurd) dat ik er alles aan gedaan heb om het te voorkomen  :p B-)
 
Je kan een chemisch anker gebruiken. Dit is een glazen huls met 2 component vulling die hard word als je een een schroefanker met oog in draait.
 
Nu werk ik zelf binnen de verzekeringen (particulier).

Ik kreeg laatst deze vraag ook van een klant. Bij ons is het geregeld dat een bbq onder tuinmeubilair valt en dus ook verzekerd is tegen diefstal uit de tuin. Ook als hij niet verankerd is.
 
interessant!  ook als de tuin niet is afgesloten door een schutting met slot? welke verzekeraar is dat
 
Ik greeg van mijn contactpersoon een totaal ander verhaal, hij zou niet verzekerd zijn. Meeverzekeren was niet mogelijk, ze hadden meerdere partijen gebeld en was nergens mogelijk. Ook tegen een vallende tak of hagel was dat niet mogelijk.
Beetje tegenstrijdige verhalen....
 
Nav dit draadje heb ik ook enkele weken navraag gedaan bij mijn tussen persoon. De inhoud van mijn tuin valt onder de inboedel verzekering. En wel tot max 10% van de totale verzekerde waarde van de totale inboedel.
Ik hoefde ook mijn ei niet ergens aan de muur te verankeren. Heb het overigens wel gedaan.
 
maar dat geldt waarschijnlijk alleen als je tuin niet toegankelijk is vanwege een afsluitbare schutting?
 
Bij Univ? voor dieftstal gedekt tot ?2500,-. Kan net met mn bbq's. Mijn tuin is rondom afgesloten met schuttingen en een deur. Maar dat was geen probleem.
 
sieb zei:
maar dat geldt waarschijnlijk alleen als je tuin niet toegankelijk is vanwege een afsluitbare schutting?
Dat weet ik niet, maar mijn tuin is inderdaad omgeven met een schutting en afsluitbare deur
 
Terug
Bovenaan Onderaan