Omdat ik 15 man/vrouw/kinderen te eten kreeg heb ik bij de slager een hele varkenspoot gehaald;

de poot 24 uur in een pekelbad met kruiden gestopt ;

In het ei ondergestopt met brokken eikehout en de temp op 110 graden;

Nou was het de bedoeling om de poot zo,n tien uur te roken en ben dus om 6 uur opgestaan om de zaak op tijd klaar te hebben.
Alles opgesteld en om 7 uur lag ik weer in mijn nestje. ( wat moet je anders op de zondagochtend )
Helaas is de draadloze verbinding van mijn tempmeter niet optimaal, mijn slaap erg vast, en B-) de temp in het ei opgelopen naar 150 graden.
Al met al viel het nog mee gezien het resultaat na in totaal zes uur;

Helaas heb ik door de vette vingers, bier en drukte geen foto's van het aansnijden gemaakt maar er is 7,5 kg poot opgegaan in combinatie met gebakken krieltjes en coleslaw :-O
dit wordt herhaald B-)

de poot 24 uur in een pekelbad met kruiden gestopt ;

In het ei ondergestopt met brokken eikehout en de temp op 110 graden;

Nou was het de bedoeling om de poot zo,n tien uur te roken en ben dus om 6 uur opgestaan om de zaak op tijd klaar te hebben.
Alles opgesteld en om 7 uur lag ik weer in mijn nestje. ( wat moet je anders op de zondagochtend )
Helaas is de draadloze verbinding van mijn tempmeter niet optimaal, mijn slaap erg vast, en B-) de temp in het ei opgelopen naar 150 graden.
Al met al viel het nog mee gezien het resultaat na in totaal zes uur;

Helaas heb ik door de vette vingers, bier en drukte geen foto's van het aansnijden gemaakt maar er is 7,5 kg poot opgegaan in combinatie met gebakken krieltjes en coleslaw :-O
dit wordt herhaald B-)