BasBQ
Beef en Steak

Varkenshaas met paprikasaus en koolsla

 
 
 

Ener

Pitmaster
Berichten
510
a7a4df6a6d102a0ec0e3e1a3e18f00e6_zps13d8a5cb.jpg


2 punt parika's en aardappel schijfjes op de Q.

018bc3eff2d8a452702cfd867311a331_zps335e7082.jpg


Paprika's mooi gegrilled. Gepeld en met olijfolie, citroensap, knoflook teentjes, paneermeel in de blender om er een mooie saus van te maken.

f403b95acf55798e6537e275e638d6c8_zps018e8ad1.jpg


Varkenshaasje op de grill naast de al redelijk kleurende aardappels tot een kern van 65 graden.

64c5a3e76d5fb7e1c968ec278b9b7e6d_zpsee03096a.jpg


Varkenshaasje klaar!

c12713a5dc9168849ef0a73352110eba_zpscf85ee84.jpg


En op het bord, samen met de saus en de koolsla. De koolsla volgens Dominique's recept, waarvoor dank het was heerlijk. Alles bij elkaar een geslaagde maaltijd. Helaas waren de aardappeltjes een beetje taai. @&?&  :-? Hoe moeilijk kunnen aardappeltjes zijn???
Het recept is uit het Grote BBQ boek van Weber, voor herhaling vatbaar!





 
Mooi bordje, Die saus ziet er prima uit !
 
Ik moet nog eten dus....... ;) ziet er lekker uit, leuk sausje heb je gemaakt
 
Had je wel olie op de aardappelschijfjes gedaan? Want zonder worden ze natuurlijk niet lekker knapperig, maar verkleuren alleen.
Fijn dat mijn koolsla in de smaak viel. En geroosterde paprikasauce, HEERLIJK!!!!
 
Dominique zei:
Had je wel olie op de aardappelschijfjes gedaan? Want zonder worden ze natuurlijk niet lekker knapperig, maar verkleuren alleen.

Ongelooflijk, en ik ben niet blond....vergeten.
 
Ener zei:
Dominique zei:
Had je wel olie op de aardappelschijfjes gedaan? Want zonder worden ze natuurlijk niet lekker knapperig, maar verkleuren alleen.

Ongelooflijk, en ik ben niet blond....vergeten.
Ik zeg niks.... Maar dit vergeet je niet snel weer ;)
 
Mooi sausje, moet ik ook een keer proberen.
 
Leuk, en ziet er lekker uit en die paprikasaus maakt dat ik dit zomaar eens zou willen gaan maken...

Dominique zei:
Ener zei:
Dominique zei:
Had je wel olie op de aardappelschijfjes gedaan? Want zonder worden ze natuurlijk niet lekker knapperig, maar verkleuren alleen.

Ongelooflijk, en ik ben niet blond....vergeten.
Ik zeg niks.... Maar dit vergeet je niet snel weer ;)
Nee anders helpt Domi het je wel herinneren  =))
 
structor zei:
Leuk, en ziet er lekker uit en die paprikasaus maakt dat ik dit zomaar eens zou willen gaan maken...

Dominique zei:
Ener zei:
Dominique zei:
Had je wel olie op de aardappelschijfjes gedaan? Want zonder worden ze natuurlijk niet lekker knapperig, maar verkleuren alleen.

Ongelooflijk, en ik ben niet blond....vergeten.
Ik zeg niks.... Maar dit vergeet je niet snel weer ;)
Nee anders helpt Domi het je wel herinneren  =))
Ik ben graag hulpvaardig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan