BasBQ
Beef en Steak

Varkensbuik: Zeeuws spek

Bedankt voor alle tips:
dit werd ervan bij mij. moet nog wel wat oefenen maar was al erg lekker.

Z-abEsyfxrkREbIyZff99j5tToxB7ZlyM48f71OYBbE=w295-h221-p-no
na 4 dagen
FkJQIJVpr_5e0olsoe1dmxAQya4JL3mE8Jeim5ZE6x0=w295-h221-p-no


Heerlijk die bbq om 9:00 al aan.
oAoBo-xTWY8IJ2cnvfF0qpZoxvoQVxKf9ztEkBRzJ8g=w300-h400-p-no
G_YPINrNRcQzn0C7TcVL_PLdwFglVDIjyRFgxeM99ro=w300-h400-p-no


Eind resultaat
C5AJvs-TZ6iPzCcd-PapbFASJ8bboxKZ6UGR94nXmJc=w666-h307-p-no

 
mooi hoor
 
Dat ziet er prima uit.
Ook leuk om te zien dat dit draadje van Mike uit 2012 weer tot leven is gekomen  :)
 
RedFox zei:
Dat ziet er prima uit.
Ook leuk om te zien dat dit draadje van Mike uit 2012 weer tot leven is gekomen  :)
Als het goed is, is het goed. Al zou het 25 jaar oud zijn, maar dat is mijn mening Geert ;)
 
Dominique zei:
RedFox zei:
Dat ziet er prima uit.
Ook leuk om te zien dat dit draadje van Mike uit 2012 weer tot leven is gekomen  :)
Als het goed is, is het goed. Al zou het 25 jaar oud zijn, maar dat is mijn mening Geert ;)
Klopt Dominique, en jij bent zelf al ouder dan 25 jaar en ook nog steeds goed! :)
 
RedFox zei:
Dominique zei:
RedFox zei:
Dat ziet er prima uit.
Ook leuk om te zien dat dit draadje van Mike uit 2012 weer tot leven is gekomen  :)
Als het goed is, is het goed. Al zou het 25 jaar oud zijn, maar dat is mijn mening Geert ;)
Klopt Dominique, en jij bent zelf al ouder dan 25 jaar en ook nog steeds goed! :)
Ik bedoel maar.... =))
 
RedFox zei:
Dominique zei:
RedFox zei:
Dat ziet er prima uit.
Ook leuk om te zien dat dit draadje van Mike uit 2012 weer tot leven is gekomen  :)
Als het goed is, is het goed. Al zou het 25 jaar oud zijn, maar dat is mijn mening Geert ;)
Klopt Dominique, en jij bent zelf al ouder dan 25 jaar en ook nog steeds goed! :)
H???  Kun je dat zooo goed zien dan?  Nou,dan ga ik met mijn nieuwe team ook maar eens aan de buikspek!
 
En weer ontopic graag!
 
Weer ontopic?  Ok?.  Er is een nieuw draadje onder charcuterie....."buikspek eerste keer".
En die buikspek gaan we weer eens doen.
 
Nee gewoon weer over Zeeuwsspek dus en het recept op de eerste bladzijde van dit draadje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan