BasBQ
Beef en Steak

Vandaag ribs!

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
In het kader van oefenen met de PartyQ, gingen er maar weer eens ribs op de WSM.
e34d49c2.jpg

Links in de Noskosbasicrub en rechts in Plowboys Yardbirdrub.

Heel stabiel op 107?C, werkt dus goed.
4c8e76d3.jpg


Mooie schaal vol heerlijk vlees!
ff959c44.jpg


Al met al een zeer geslaagde sessie.
 
Lekkere ribs, ik volg vnml de partyq met interesse heb je al een idee hoelang de batterijen meegaan ?  (of al gehoord van iemand anders ?)
 
Zien er goed uit Dominique, jij bent vast helemaal evreden met je partyQ
 
misschien domme vraag, moet het draadje van je probe niet door het gaatje wat ik zie in je WSM? heb je hem nu via je deksel naar binnen gedaan?

Maar de ribs zien er lekker uit, hou me aanbevolen op 14 april  :)
 
Leo zei:
misschien domme vraag, moet het draadje van je probe niet door het gaatje wat ik zie in je WSM? heb je hem nu via je deksel naar binnen gedaan?

Maar de ribs zien er lekker uit, hou me aanbevolen op 14 april  :)

Mischien dat er nog een 2de gaatje zit bij het bovenste rooster.
 
dat zou natuurlijk ook nog kunnen ja
 
Mooi groot ribs Dominique.

@Leo, bij mij DigiQ past het cable niet door de modified eyelets wegens de connector pin op het eind. Ik voed mijn door de vent boven op de deksel.
 
Leo, ik denk dat de probe door de eyelet op de bovenste etage gaat, er zitten bij Dominique drie eyelets in de WSM ;).

Alabama past de probe ook niet door je eyelet?
 
@ Mike, ik heb na de sessie van vandaag nog 97% batterij over, ik had er zelf ook interesse in, hoe snel dat zou gaan.

@ Leo, hij zat door zo'n gaatje aan de zijkant hoor, niet door deksel. En NEE! Jullie deden vlees 14 april, ik alleen koolsla, mafketel ;)

@Alabama, ik kan het grijpertje losmaken, en dan past hij door het gaatje. Dan grijpertje er weer op, werkt top!

@ Frits, jij mag volgende week met mijn PartyQ spelen, afgesproken?
 
Frits zei:
Leo, ik denk dat de probe door de eyelet op de bovenste etage gaat, er zitten bij Dominique drie eyelets in de WSM ;).

Alabama past de probe ook niet door je eyelet?

wel ja, 3 stuks nog wel, je hebt haar wel vreselijk verwend frits  :D

Dominique zei:
@ Leo, hij zat door zo'n gaatje aan de zijkant hoor, niet door deksel. En NEE! Jullie deden vlees 14 april, ik alleen koolsla, mafketel ;)

sorry, was ik even vergeten, heb soms last van mijn korte termijn geheugen  :)
 
@Frits, sorry ik was niet helemaal duidelijk.
Het meat probe van de BBQ Guru past wel door de eyelet maar de temp probe niet. Die moet door een vent of onder de deksel.

Als je de ET-732 heeft past geen van beide probes door de eyelet.

@Dominique, ik zal mijn dan weer goed kijken, maar ben vrij zeker mijn niet los kan. Zou wel fijn zijn.
 
Dominique zei:
@ Mike, ik heb na de sessie van vandaag nog 97% batterij over, ik had er zelf ook interesse in, hoe snel dat zou gaan.

Zo dat valt me zeker niet tegen !
 
Dominique, geeft je PartyQ aan hoeveel power de batterijen nog hebben of heb je daar een ander apparaatje voor?
 
Alabama zei:
@Frits, sorry ik was niet helemaal duidelijk.
Het meat probe van de BBQ Guru past wel door de eyelet maar de temp probe niet. Die moet door een vent of onder de deksel.

Als je de ET-732 heeft past geen van beide probes door de eyelet.

@Dominique, ik zal mijn dan weer goed kijken, maar ben vrij zeker mijn niet los kan. Zou wel fijn zijn.

Overal is een oplossing voor te vinden ;)  http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=633.0
 
Nosmo zei:
Alabama zei:
@Frits, sorry ik was niet helemaal duidelijk.
Het meat probe van de BBQ Guru past wel door de eyelet maar de temp probe niet. Die moet door een vent of onder de deksel.

Als je de ET-732 heeft past geen van beide probes door de eyelet.

@Dominique, ik zal mijn dan weer goed kijken, maar ben vrij zeker mijn niet los kan. Zou wel fijn zijn.

Overal is een oplossing voor te vinden ;)  http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=633.0

ben helemaal jaloers op jou rvs gedraaide busje
 
Frits zei:
Dominique, geeft je PartyQ aan hoeveel power de batterijen nog hebben of heb je daar een ander apparaatje voor?

Hij heeft een menu, door de twee knopjes in te drukken van up en downn, kun je daar oa zien hoe het met batterij is, en ook de ?F omzetten in ?C.
 
Dominique zei:
@ Leo, hij zat door zo'n gaatje aan de zijkant hoor, niet door deksel. En NEE! Jullie deden vlees 14 april, ik alleen koolsla, mafketel ;)

sorry, was ik even vergeten, heb soms last van mijn korte termijn geheugen  :)
[/quote]

Nou, toevallig onthou ik dit dus even keigoed!
 
jammer  :)
 
@Alabama, waar heb je je doorvoertjes vandaan? Ik krijg als ik me een beetje kwaad maak de twee probes van de DigiQ door ??n doorvoertje.

@Domi, KLASSE :D
 
Erg mooi gedaan maar ik mis een schaal onder de WSM?
 
Terug
Bovenaan Onderaan