Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leo zei:misschien domme vraag, moet het draadje van je probe niet door het gaatje wat ik zie in je WSM? heb je hem nu via je deksel naar binnen gedaan?
Maar de ribs zien er lekker uit, hou me aanbevolen op 14 april![]()
Frits zei:Leo, ik denk dat de probe door de eyelet op de bovenste etage gaat, er zitten bij Dominique drie eyelets in de WSM.
Alabama past de probe ook niet door je eyelet?
Dominique zei:@ Leo, hij zat door zo'n gaatje aan de zijkant hoor, niet door deksel. En NEE! Jullie deden vlees 14 april, ik alleen koolsla, mafketel![]()
Dominique zei:@ Mike, ik heb na de sessie van vandaag nog 97% batterij over, ik had er zelf ook interesse in, hoe snel dat zou gaan.
Alabama zei:@Frits, sorry ik was niet helemaal duidelijk.
Het meat probe van de BBQ Guru past wel door de eyelet maar de temp probe niet. Die moet door een vent of onder de deksel.
Als je de ET-732 heeft past geen van beide probes door de eyelet.
@Dominique, ik zal mijn dan weer goed kijken, maar ben vrij zeker mijn niet los kan. Zou wel fijn zijn.
Nosmo zei:Alabama zei:@Frits, sorry ik was niet helemaal duidelijk.
Het meat probe van de BBQ Guru past wel door de eyelet maar de temp probe niet. Die moet door een vent of onder de deksel.
Als je de ET-732 heeft past geen van beide probes door de eyelet.
@Dominique, ik zal mijn dan weer goed kijken, maar ben vrij zeker mijn niet los kan. Zou wel fijn zijn.
Overal is een oplossing voor te vindenhttp://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=633.0
Frits zei:Dominique, geeft je PartyQ aan hoeveel power de batterijen nog hebben of heb je daar een ander apparaatje voor?
Dominique zei:@ Leo, hij zat door zo'n gaatje aan de zijkant hoor, niet door deksel. En NEE! Jullie deden vlees 14 april, ik alleen koolsla, mafketel![]()