Deze week vakantie geboekt naar Serignan in Zuid Frankrijk. Vorig jaar ook op deze camping verbleven en was zeer goed bevallen, zeker bij de kids, maar..... Geen kolen BBQ's toegestaan zoals we afgelopen jaar hebben mogen ervaren.
Dit jaar moet er toch een BBQ mee, maar dan op gas. Ik heb echter helemaal geen ervaring met gas en zie door de bomen het bos niet meer.
Weber Go Anywhere?
Weber Q1200?
Cadac Carri Chef 2 met BBQ rooster?
Andere suggesties?
Moet wel mee kunnen achter in de auto of in de dakkoffer.
En hoe doe je dat met gas? Meenemen vanuit Nederland? In Frankrijk kopen? Gasfles of cartouches? Hoeveel heb je ongeveer nodig voor 2 weken vakantie waarbij je bijna iedere dag iets op de grill gooit voor 5 personen?
Het zullen geen low and slow sessies worden op vakantie, aangezien ik ook lekker bij het zwembad of op het strand wil zitten.
Dit jaar moet er toch een BBQ mee, maar dan op gas. Ik heb echter helemaal geen ervaring met gas en zie door de bomen het bos niet meer.
Weber Go Anywhere?
Weber Q1200?
Cadac Carri Chef 2 met BBQ rooster?
Andere suggesties?
Moet wel mee kunnen achter in de auto of in de dakkoffer.
En hoe doe je dat met gas? Meenemen vanuit Nederland? In Frankrijk kopen? Gasfles of cartouches? Hoeveel heb je ongeveer nodig voor 2 weken vakantie waarbij je bijna iedere dag iets op de grill gooit voor 5 personen?
Het zullen geen low and slow sessies worden op vakantie, aangezien ik ook lekker bij het zwembad of op het strand wil zitten.