Ik heb 2 jr geleden een Primo Jr gekocht. Al snel vond ik dat ding klein zat....
Nu had ik het ?geluk? dat de buitenkant af begon te bladderen en ik vorige week een splinternieuwe buitenkant heb ontvangen. Topservice van Primo en Probbshop.
Mooie gelegenheid om een Jr in perfecte staat op MP te zetten dus.
Nu de bekende vraag: wat nu?
Ik ben nog steeds gecharmeerd van het ovalen ontwerp, maar minder onder de indruk van de stuurbaarheid. Bij low en slow moet je enorm oppassen dat je de boel niet smoort. Is dit bij een L ook het geval of komt het doordat je airflow in een Jr niet optimaal is?
Ik zit dus nog wat te twijfelen tussen een L-ei of een Primo L.
Oh, en alvast vooraf: een XL is geen optie! (Dat voorstel komt toch
)
Nu had ik het ?geluk? dat de buitenkant af begon te bladderen en ik vorige week een splinternieuwe buitenkant heb ontvangen. Topservice van Primo en Probbshop.
Mooie gelegenheid om een Jr in perfecte staat op MP te zetten dus.
Nu de bekende vraag: wat nu?
Ik ben nog steeds gecharmeerd van het ovalen ontwerp, maar minder onder de indruk van de stuurbaarheid. Bij low en slow moet je enorm oppassen dat je de boel niet smoort. Is dit bij een L ook het geval of komt het doordat je airflow in een Jr niet optimaal is?
Ik zit dus nog wat te twijfelen tussen een L-ei of een Primo L.
Oh, en alvast vooraf: een XL is geen optie! (Dat voorstel komt toch
