Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedFox zei:@ Big-T: je bedoelt toch de pizza, nietwaar? 8)
RedFox zei:Ik moest lachen zaterdag j.l. toen in een TV programma (iets van een tuin inrichting) een pizza werd gebakken op een maagdelijke steen, een schone weber en ......nu komt het......bij 350 C!!
hahaha ze lieten zelfs de weber dome temp meter zien op die stand...nou ik kan uit ervaring zeggen dat ik met een ring of fire met voldoende ecobrasa's niet hoger kom dan 280C.....rara politiepet....
maar ja de demonstrator had ook een keurig Weber embleempje op zijn mouw...
Wat zou een normale OTP 57 met behulp van wat extra hout kunnen bereiken? En wat is het beste hout daarvoor?
RedFox zei:@ Noskos: de saus die ik over had heb ik inderdaad ook ingevroren...voor wat betreft het deeg en het "eigenwijze" krimpen na uitrollen heb ik in het weekend gelezen dat dit ook het gevolg kan zijn van temperatuur.
Weliswaar zijn mijn handen warm, maar het aanrecht was steenkoud, mogelijk is de gluten vorming niet optimaal geweest.
Ik wacht nog even af met de volgende sessie tot de DPR 2.0 ring er is, want dan zijn er nog een aantal test sessies te gaan.
Ik moest lachen zaterdag j.l. toen in een TV programma (iets van een tuin inrichting) een pizza werd gebakken op een maagdelijke steen, een schone weber en ......nu komt het......bij 350 C!!
hahaha ze lieten zelfs de weber dome temp meter zien op die stand...nou ik kan uit ervaring zeggen dat ik met een ring of fire met voldoende ecobrasa's niet hoger kom dan 280C.....rara politiepet....
maar ja de demonstrator had ook een keurig Weber embleempje op zijn mouw...
Wat zou een normale OTP 57 met behulp van wat extra hout kunnen bereiken? En wat is het beste hout daarvoor?