BasBQ
Beef en Steak

Toch nog een bbq bijgekocht en een tafel met stenen blad gemaakt.....

 

borretje

Vuurmaker
Berichten
65
Naast de andere bbq's en de BGE toch nog een Primo oval XL Jack daniels gekocht,daarna een tafel van frans eiken gemaakt met GOEDE wielen,ben er blij mee!





 
KeramischeBBQverzamelaar (mooi scrabblewoord)

Mooi exemplaar, wist niet dat ze een JD variant hadden

Wielen vind ik wat 'iel' voor het gewicht, ik heb er dubbele onder zitten (Primo Oval large)
 
Wat een verschrikkelijk mooie tafel!
 
Wat een mooie set zeg!
 
Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, of toch wel ;).
 
Frits +1
 
Daar ruil ik mijn WSJ zo voor in!! :p
 
Ziet er mooi uit zeg. meubel ook super gemaakt.
 
nice!
 
Nice!
Maar ik stop meteen weer met kijken want dat is een gevaar voor de bankrekening ;)
 
Ik ben gewoon enorm jaloers...
 
Pracht apparaat :) lekker veel capaciteit met een BGE xl ernaast ;)

Vraagje: (omdat de primo op blokjes staat) is de tafel gemaakt vanaf een tekening?
 
Nee, maar de blokjes zitten nog los hoor, die een schroef ik vanonderen vast als hij definitief goed staat
 
hoe komt het dan dat er  blokjes onder moeten? Verkeerd gemeten?
 
Nee, maar zo kan ik de bbq precies op die plek fixeren, zodat hij niet schuift tijdens het rijden, de originele voetjes kun je niet schroeven, dus niet verkeerd gemeten hoor....en als ik ze vast kit kan ik ze niet meer verwijderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan