BasBQ
Beef en Steak

To schort, or not to schort...

RvH6511 zei:
Dominique zei:
RvH6511 zei:
Ik draag een schort, en ja ik doe wel mee aan die hype Dominique omdat ik het leuk vind.  :D :D
Bovendien heb ik al teveel kleding verklooit met BBQ-en. Brandgaatjes van de kolen overgooien vanuit de starter in de Weber (komt nu wat minder vaak voor ivm mijn Primo) maar ook vetvlekken, vleeslak vlekken, houtskool vlekken kortom alles waar maar vlekken van kunnen komen heb ik altijd op mijn kleding tot groot verdriet van mijn vrouw (directie). :-O :-O
De reden van een leren schort is omdat ik het kan en niet omdat het moet. (leuke tekst, zouden ze een liedje van moeten maken, of een oneliner voor een commercial)
Kortom ik ben er blij mee en uiteindelijk de directie ook, en voor wat betreft het zweten ook dat valt wel mee in verhouding tot het gez... van de directie.

En als de directie tevreden is, is alles ok. Zo zie ik het tenminste =))
Mochten ze ook een leren schort model " trut" maken ben ik waarschijnlijk ook gelijk fan hoor, dus laat de hype vooral voort duren!
Ik zou zeggen, verspreid de vraag en de trend. Lijkt me wel lachen, model "trut".
Mooie benaming.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gisteren bij Hanos hadden ze zachtroze Witloft schorten, wel erg leuk. Maar stug, ze staan als karton om me heen. Dus dat was het niet...
 
Nee, hij was ook niet echt truttig. Alleen de kleur :)
 
Dominique zei:
Nee, hij was ook niet echt truttig. Alleen de kleur :)

Bij mij was het schort ook heel stijf maar het wordt naarmate ik het meer draag ook steeds soepeler.
Het is tenslotte een natuurproduct wat "ingedragen" dient te worden.
 
Wordt wijder bij het dragen, krimpt in de was? :D

Anywayz. Heb die schorten van Witloft gevoeld, erg mooi dik leer. Hing ook een schort naast die de helft was van de prijs, maar die voelde ook beduidend minder dik aan. Ben wel benieuwd hoe de BGE schort het doet qua dikte in verhouding tot een Witloftje.
 
Maar waarom zou jij een dikke schort willen hebben? Ik bedoel het is toch niet dat je hem draagt om mesaanvallen af te slaan. Je hebt die schort toch om vlekken uit je pak te houden, het moet toch verder niet in de 'weg' zitten?
 
Dat is niet de vraag :D
(Ondanks dat ik inderdaad niet in een kogelwerende schort wil lopen, whahaha)
 
Ik vind het super gaaf om te zien zo'n mooie leren schort, op het koffiefestival 2 jaar geleden stond Witlof er met zijn stand en kon je er 1 laten maken voor ?89..... af en toe denk ik van had ik het maar gedaan....

Maar als ik naar mijn BBQ "gedrag" kijk ben ik een low & slower..... ik zie mijzelf niet 3 uur zitten met een schort aan om af en toe 2 minuten bij de Q te zijn om het vlees te draaien...... dus om nou een schort te kopen en die dan elk uur 1 keer aan te trekken om het vlees te draaien is echt onzin....

Maar ben wel een liefhebber van het echte Vakmanschap en daarom alleen zou ik wel een Witlof willen hebben 😆, maar een Aston Martin is ook Vakmanschap en die koop je ook niet omdat je het Vakmanschap leuk vindt. ( en omdat het zakgeld dat niet toe laat 😈)
 
Terug
Bovenaan Onderaan