Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook.riona zei:Ik vind ze te klein.
Dominique zei:Ik ook.riona zei:Ik vind ze te klein.
Dominique zei:Geert, mijn houten plank is 35x45, daar kun je behoorlijke stukken vlees op snijden, en je messen ook nog op laten liggen. Nadeel is, erg zwaar, dus Verkering moet hem altijd afwassen ( elk nadeel heb ze voordeel).
En dan heb ik er nog van 30x45, kunststof, dus kunnen in de vaatwasser, en die 5 cm maken in mijn optiek veel uit.
Maar ik ben niet de plankengoeroe of zo hoor, als jij ze groot genoeg vind, is het toch helemaal goed? Maar als ik dan toch mijn mening mag geven, zijn ze anti-slip? Want nog erger dan klein, is het gevoel dat je plank steeds wegglijd als je er lekker op staat te rossen. Dan krijg ik neiging de plank door de keuken te smijten. Maar ja, ik ben ietwat impulsief/driftmatig/onbehouwen/snel boos......![]()
Dominique zei:Maar als ik dan toch mijn mening mag geven, zijn ze anti-slip? Want nog erger dan klein, is het gevoel dat je plank steeds wegglijd als je er lekker op staat te rossen. Dan krijg ik neiging de plank door de keuken te smijten. Maar ja, ik ben ietwat impulsief/driftmatig/onbehouwen/snel boos......![]()
structor zei:Ik heb deze set ook en vind ze eigenlijk ook te klein, dus pak meestal andere snijplanken.
AV zei:best wel geinig al die kleurtjes.
maar hier thuis willen we alleen houten snijplanken.