Nope, dit is Amazon UK, dus (nu nog) EU, dus er zouden geen douane kosten bij mogen komen. Amazon DE heeft hem blijkbaar niet, ik kan hem iig niet vindenSander72 zei:Tja, met verrassingsbonus van douane erop... :-/
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, dit is Amazon UK, dus (nu nog) EU, dus er zouden geen douane kosten bij mogen komen. Amazon DE heeft hem blijkbaar niet, ik kan hem iig niet vindenSander72 zei:Tja, met verrassingsbonus van douane erop... :-/
Ben benieuwd of het Boris lukt....mcjas zei:Nope, dit is Amazon UK, dus (nu nog) EU, dus er zouden geen douane kosten bij mogen komen. Amazon DE heeft hem blijkbaar niet, ik kan hem iig niet vindenSander72 zei:Tja, met verrassingsbonus van douane erop... :-/
Bramster zei:Fantast van IKEA als je vrouw niet wil dat je 200 euro's stukslaat.
Thermapen Mk4 zeker als je linkshandig bent. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat ik de graden op zijn kop moet lezen en met roterend scherm is dat opgelost
Ben je rechts neem een Thermapen mk3 aangezien je dan ook wat geld in je zak houdt.
Dan heb je voor 70 euro zoveel een instant als kernthermometer. fantast kan je op termijn altijd vervangen voor een betere
Lekker op tijd .Richard zei:Bramster zei:Fantast van IKEA als je vrouw niet wil dat je 200 euro's stukslaat.
Thermapen Mk4 zeker als je linkshandig bent. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat ik de graden op zijn kop moet lezen en met roterend scherm is dat opgelost
Ben je rechts neem een Thermapen mk3 aangezien je dan ook wat geld in je zak houdt.
Dan heb je voor 70 euro zoveel een instant als kernthermometer. fantast kan je op termijn altijd vervangen voor een betere
Maar als likshandige moet je nog steeds m in de rechterhand open maken da's niet handig deze
https://www.meerbarbecue.nl/pt-75-vleesthermometer.html
vouwt dus andersom open en is makkelijker. ( Staat op mijn lijstje)
Wij linkshandigen hebben het lastig.
Gr RJ
wijmaar zei:Geen rooie! Oranje Superfast MK3 van de offici?le ETI store op eBay, ?40 incl. verzenden.
Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk