BasBQ
Beef en Steak

The Finishing Touch

  • Onderwerp starter Pit Boss Lonny
  • Startdatum
P

Pit Boss Lonny

Gast
5 dagen geleden besteld en nu binnen. Mijn eigen persoonlijke "Walnoot Houten Weber Handvat" De "Finishing Touch" op de Weber ketel.


727b2f85.jpg


From Pleassanton California


b72a568b.jpg


Nodig ....neen, Mooi....jazeker !

12219d5b.jpg


Een persoonlijk tintje voor mijn vreetketel
 
Mooi he, heb er ook 1  ;)
 
Even een vraag en een opmerking. Toen ik vanavond thuis kwam en de nieuwe houten handgreep op de deksel van mijn Weber One Touch wilde monteren kwam ik er tot mijn grote schrik en teleurstelling achter dat hij niet paste. Kennelijk heeft de nieuwe OTP een ander soort formaat handgreep en is dit bij Marty nog niet bekend. Ik heb op de site van Marty gekeken of ik iets gemist had maar kan nergens iets vinden over verschillende type deksels en maten van de handgrepen. Ik heb Marty in kennis gesteld en hem gevraagd of hij een oplossing weet.

Natuurlijk heb ik er nu ff niets aan en dat is reuze jammer dus mijn vraag is dit bij een van u een bekend probleem en weet iemand hier mogelijk een oplossing? Ik heb een foto bijgesloten.

d2190adb.jpg
 
dat is zonde joh, hij ziet er zo mooi uit, zonde dat ie niet past
 
Pfff.. das wel ff balen zeg! Hoor dat iemand wellicht een oplossing heeft...
 
De maker inmiddels aan de lijn gehad, onmiddellijk een refund via paypal en hij gaat meteen op zoek naar een nieuwe handgreep om ook voor deze de zo mooie houten te maken. Marty liet me weten er 1 voor mij te gaan maken zodra hij de juiste maten had van de nieuwe deksel. Hij wist dit nog niet en was blij dat ik het hem liet weten.

Buiten het feit dat Marty mooie handgrepen maakt is hij ook zeer klantvriendelijk en verleend een geweldige service.

Tussentijdse oplossingen blijven welkom  :)
 
Pit Boss Lonny zei:
De maker inmiddels aan de lijn gehad, onmiddellijk een refund via paypal en hij gaat meteen op zoek naar een nieuwe handgreep om ook voor deze de zo mooie houten te maken. Marty liet me weten er 1 voor mij te gaan maken zodra hij de juiste maten had van de nieuwe deksel. Hij wist dit nog niet en was blij dat ik het hem liet weten.

Buiten het feit dat Marty mooie handgrepen maakt is hij ook zeer klantvriendelijk en verleend een geweldige service.

Tussentijdse oplossingen blijven welkom  :)

Mooie oplossing!
 
geweldig
 
Lonny ik zou er gewoon een leuke WGA bij kopen
 
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die deze dingen oerlelijk vindt (no offence intended) ;), maar wel een zeer nette service.
 
Nosmo zei:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die deze dingen oerlelijk vindt (no offence intended) ;), maar wel een zeer nette service.

Ik ga de pek vast opwarmen, wie had er veren?!? ;)
 
Oeps, en dan heb ik het nog niet eens gehad over m'n gekookte ribben met liquid smoke ???
 
Nosmo zei:
Oeps, en dan heb ik het nog niet eens gehad over m'n gekookte ribben met liquid smoke ???

:mad: Foei! En nu je mond met zeep spoelen en je mag pas stoppen als ik zeg dat het voldoende is! ben jij betoeterd?
 
We dalen nu wel heel snel af hoor ;) Weer snel terug naar die fantastisch mooie houten handvatten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan