Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken dit merk niet, maar lees eerst dit eens (link) en leg uit waarom je smaak wilt van je houtskool.
Review: El Asador White Quebracho Houtskool.
El Asador White Quebracho houtskool uit Paraguay. Laatst werd ik benaderd door een kleine leverancier van houtskool die hij naar zeggen zelf uit Paraguay (Zuid Amerika) importeert. Izzy is zijn naam en hij vroeg mij of ik zijn houtskool wilde testen. In eerste instantie had ik daar niet zoveel...www.bbqgenootschap.nl
Je kunt ook de eigenschappen van deze houtskool willen.Ik ken dit merk niet, maar lees eerst dit eens (link) en leg uit waarom je smaak wilt van je houtskool.
Review: El Asador White Quebracho Houtskool.
El Asador White Quebracho houtskool uit Paraguay. Laatst werd ik benaderd door een kleine leverancier van houtskool die hij naar zeggen zelf uit Paraguay (Zuid Amerika) importeert. Izzy is zijn naam en hij vroeg mij of ik zijn houtskool wilde testen. In eerste instantie had ik daar niet zoveel...www.bbqgenootschap.nl