BasBQ
Beef en Steak

't Gaat gebeuren... mijn eerste PP :)

Man wat zal jij vanavond lekker eten, en blij zijn dat je hier aan begonnen bent  ;)
 
Eindelijk.. om 17.30 stipt tikte hij de 88 aan, dus mocht hij eraf!
RLK-20130202-0022.jpg


Opnieuw ingepakt en een uurtje laten rusten... Weer uit het folie en in de bak gelegd
RLK-20130202-0023.jpg

RLK-20130202-0024.jpg


Pullen maar!
RLK-20130202-0025.jpg


Mooie structuren....
RLK-20130202-0028.jpg

RLK-20130202-0030.jpg


Bijna klaar
RLK-20130202-0031.jpg


En alles gepuld
RLK-20130202-0032.jpg


Eindsaus erdoor:
RLK-20130202-0033.jpg

RLK-20130202-0034.jpg


En uiteraard... gauw een broodje eten! (... en nog een...) ;)
RLK-20130202-0037.jpg

RLK-20130202-0039.jpg


Voor het eerste een sessie van 10 uur gehad, maar het was zeker de moeite waard! En dan heb ik nog het 'geluk' dat er tegenwoordig meer bekend is over de zone en ik niet meer in hoefde te pakken :D
 
Lekker, post even een restje hier op het forum  ::)
Ik loop een beetje vooruit maar ik gok het erop, gefeliciteerd met je knorretje  ;)
 
ja hoor vind ik ook, gefeliciteerd met je knoreetje
 
Mooie pulled pork hoor en ook hele mooie foto's van alles! Van harte gefeliciteerd met een welverdiend knorretje!
 
Goed gelukt! Zal vast erg lekker gesmaakt hebben.



En....... gefeliciteerd met je welverdiende knor!
 
Ziet er super uit enne gefeliciteerd met je knorretje.
 
Dat ziet er heerlijk uit zeg, van harte met je knorretje. Goed verhaal, mooie fotos en een ervaring rijker! Goed bezig!

 
Ah.. mijn eigen knorretje :D Leuk!!

En bedankt voor alle reacties en meeleven/steun :D
 
en wat vond je ervan om het gemaakt te hebben? De spanning voor jezelf en alles wat eromheen hangt?
ben daar wel nieuwsgierig naar.
Voldeed het helemaal aan je verwachtingen?
 
Mooi Rutger!!! Heel goed gedaan en mooi verslag!!!! *pinkt een traantje weg*
 
@Leo, ik vond het wel een hele belevenis zo, moet ik zeggen... Het viel me wat tegen hoeveel moeite het me kostte om de temp stabiel te houden.. Op zich was het wel stabiel, alleen net een graadje of 10 te hoog, lager kreeg ik hem moeilijk... :(

Qua smaak.. tja, ik wist eerlijk gezegd niet wat ik kon verwachten, dus had ook maar geen verwachtingen gekweekt.. Al blijft het op de een of andere manier wel iets magisch hebben: 'Pulled pork'... Lekker was het in elk geval! En ook de kinderen vonden het lekker... mijn vrouw had de pech om tot 2x toe een niet zo'n lekkere hap te hebben, een heel vet stukje oid.
Maar het blijft wel veel werk voor een broodje vlees, dat dan ook weer wel ;)

Ik wilde voor mezelf in elk geval weleens de uitdaging aangaan, 't blijft toch een mooie run en je leert je bbq toch ook weer beter kennen! En daarbij is het ook een dankbaar foto-object, dus dat is dan weer mooi meegenomen :D
 
Ziet er goed uit.
Daar lust ik ook wel een broodje van Rutger.
Kom je het ff brengen.  :p
 
Gefeliciteerd. Ziet er goed uit.
 
Wat een heerlijk broodje PP.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Mooi resultaat en mooie foto's.
Gefeliciteerd met je knor.
 
Goed gelukt! Gefeliciteerd met je biggetje hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan