BasBQ
Beef en Steak

sweet baby ray's

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
Nu in de aanbieding bij de nettorama ?2,99 voor 510 ml
deze komen uit Enschede. wel een op is op artikel

CAM00251_zps3d550e17.jpg
 
da's een nette prijs  ;)
 
Is het blijvertje of eenmalige actie ?
 
Boldeagle zei:
Is het blijvertje of eenmalige actie ?
op=op, probeer de bedrijfsleider er wel van te overtuigen dat hij dit in het assortiment moet opnemen omdat dit top is ;D
 
zijn wel lekker ::)
 
maroc zei:
Boldeagle zei:
Is het blijvertje of eenmalige actie ?
op=op, probeer de bedrijfsleider er wel van te overtuigen dat hij dit in het assortiment moet opnemen omdat dit top is ;D

Mee eens, maar ben bang dat wij hier met z'n allen nog steeds een een te kleine groep vormen, maar "spread the word"  ;D
 
Scheelt weer wat euro's....
 
Dat is nog eens een mooie prijs. BBQ saus is een vrij universeel product, daar hoef je geen BBQ verslaafde voor te zijn.
 
gisteren in Duitse supermarkt geweest (Kaufland). Daar hadden ze missisippi en Bulls Eye ook voor 3 eurotjes
 
Dat zijn wel betere prijzen... ik meen onlangs ruim het dubbele te hebben betaald...
 
Dat moet landelijk worden die prijzen.
 
Duitsland is sowieso goedkoper, blues hog is daar bv al 40% goedkoper. Neemt natuurlijk niet weg dat de service in NL van o.a. vuurenrook geweldig is en voor die paar euro's verschil?
 
ik heb vanmorgen maar (weer) een paar flesjes ingeslagen. Heb de bedrijfsleider ook maar meteen verteld dat ze dit, zeker 's zomers, standaard in het assortiment moeten opnemen. Ben benieuwd.
 
maussie1982 zei:
Duitsland is sowieso goedkoper, blues hog is daar bv al 40% goedkoper. Neemt natuurlijk niet weg dat de service in NL van o.a. vuurenrook geweldig is en voor die paar euro's verschil?
waar in Duitsland haal je dat
 
Dick3G zei:
ik heb vanmorgen maar (weer) een paar flesjes ingeslagen. Heb de bedrijfsleider ook maar meteen verteld dat ze dit, zeker 's zomers, standaard in het assortiment moeten opnemen. Ben benieuwd.

Ook in Enschede toevallig?
 
Nee hoor Bussum!. Heb er wat mensen op gewezen. Toen ik vanmiddag even door de Netto liep was er al behoorlijk wat verkocht.
 
Kreeg net een berichtje van me vrouw (zit zelf nog in saudi Arabia) dat ze wat flesjes sweet bay ray had gekocht bij de Deen.
Weet niet of het een locale actie is of dat het overal te krijgen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan