BasBQ
Beef en Steak

Steven & Me Juli 2012- Runderhaas in Bacon met Whiskey paddenstoelensaus

ik ga kijken of ik het van de week nog kan gaan maken, lijkt me wel een lekker recept
 
Wat gaan die maanden toch altijd snel om. Had me zo voorgenomen deze eens te gaan maken. En zeker als ik nu de resultaten zie. Nou ja dan maar weer kijken of ik het nog in kan halen.
 
Had zulken goede voornemens om me lokeend op fotowedstrijd, en Steven te storten. Maar helaas door me wat drukken schema. Weer niks van gekomen.
Dacht ik van de week nog lekker thuis te zijn. Krijgen we een storing in me mik geschoven.
Dus we gaan nog even gauw naar Turkije en dan door naar klus in Belgi?.
Dus verlopig weer geen BBQ voor mijn :(

Ziet er allemaal wel weer erg lekker uit. Zo word mijn Todo lijst nooit kleiner.
 
Inhalen mag altijd hoor :)
 
Hahahaha,

Heb gisteren onbedoeld dit ook zitten maken met een diamandhaasje en de saus
uit het boek  "handboek voor de perfecte steak"
Maar komt eigenlijk overeen....

Maar helaas, niet gebeurd.
Was wel lekker

Jullie bordjes zien er ook zalig uit.
In de saus hoort natuurlijk room, kan gewoon niet anders  8)
 
Ik heb deze vandaag ingehaald als side heb ik er aardappelkoekjes bijgemaakt. Leek me leuk samen met mijn jongste dochter, maar er was geen inspiratie vandaag. Dus ik heb in mijn eentje ezeltjes staan maken, toen alles klaar was voelde ik me de ezel want ik herkende er niet echt een ezel in. Ik was sowieso goed op dreef, want ik was al bijna klaar toen ik er achter kwam dat ik ook nog foto's moest maken. Dus dit keer een paar snelle telefoonshots om te bewijzen dat deze sessie plaats heeft gevonden ;).

Naar aanleiding van vorige berichten had ik room aan de champignonsaus toegevoegd. Ik vond het een geslaagde maaltijd geworden, mijn vrouw en dochter vonden de citroen in de saus geen fijne aanvullling.

20130518_184722.jpg


20130518_185640.jpg


Een mislukte aardappel ezel....
20130518_184742.jpg
 
Nou Emiel, ziet er toch goed uit ! Kan me de citroen niet zo goed herinneren, wel de whiskey  ::)
 
Nummerrrrrrr 10.
Deze Steven & Me is voor mij een echte mijlpaal.
De 10e Steven&Me en ook de allerlaatste tijdens deze Centerparcs vakantie.

Een heerlijk gerecht. Vanochtend een heerlijk stuk rundvlees gehaald bij de slager. Verder alle ingredi?nten verzameld. Een heerlijk maal.
Als eerste de saus gemaakt. Daarna de BBQ lekker heet opgestookt.
Het enige wat ontbrak was bindtouw, dus met prikkers het spek vatgemaakt aan het vlees.
En dat de BBQ goed heet was blijkt wel. Zelfs grillmarks gekregen aan beide zijden. En dat zonder een gietijzeren rooster :D
Bij dit heerlijke stuk vlees een lekkere salade met walnoot en warme geitenkaas  :p Heerlijk.

Dit gerecht ga ik zeker nog eens maken  ;)

De voorbereidingen:



Op de BBQ:



Heerlijk bij elkaar op het bord:

 
Chef Martin zei:
structor zei:
Jij bent echt lekker aan het inhalen en volgens mij moet je Frits of Noskos even een pm-tje sturen ;)

Klopt inderdaad Dominique. Het doel is om zsm "bij" te zijn. Moet dus nog 7 oude inhalen.
Werk aan de winkel dus :D

Ga nu gelijk ff een DM sturen, bedankt voor de herinnering  ;)

He Emiel volgens mij begin je een beetje op Dominique te lijken. =))
 
structor zei:
Jij bent de 2e die me Dominique noemt, we zijn beide druk, gaan graag off-topic, maar er zijn ook duidelijke verschillen hoor ;)

Ik zat ook al te kijken, " huh?"... Makkelijke naam zeker Dominique ;)
En ik ben helemaal niet zo druk, ik typ gewoon veel, ga ook nooit off-topic, neem alleen een omweg, en het verschil is, dat ik kort haar heb en jij ook.

Maar dat terzijde, je bent lekker bezig, Martin! Je kunt trots zijn op je inzet.
 
Haha, en dat van die ster klopt wel, ik zit ook wel eens te kijken " heb ik dat gezegd?" Nee, is het Emiel.... Lekker dan ;)
 
Dominique zei:
structor zei:
Jij bent de 2e die me Dominique noemt, we zijn beide druk, gaan graag off-topic, maar er zijn ook duidelijke verschillen hoor ;)

Ik zat ook al te kijken, " huh?"... Makkelijke naam zeker Dominique ;)
En ik ben helemaal niet zo druk, ik typ gewoon veel, ga ook nooit off-topic, neem alleen een omweg, en het verschil is, dat ik kort haar heb en jij ook.

Maar dat terzijde, je bent lekker bezig, Martin! Je kunt trots zijn op je inzet.

Dankje Dominique  :blush:
 
Mooi weer iemand met een Steven Badge erbij, gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan