Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me december 2012 - Op hout bereide zalm met jeneverbessen
Ik had niet verwacht dat deze smaken zo goed bij elkaar zouden komen. De saus was absoluut niet te zoet maar lekker zoetzuur. Wel vond ik de twee theelepels zoet wat te. Voor de rest erg verrassend.
Ik heb vanmiddag een mooi stukje zalm gekocht, de rest van de ingredi?nten had ik al in huis.
Na gerookte aardappelsalade te hebben gemaakt (tevens een recept van Steven) heb ik de saus gemaakt en heb ik de zalm in gewreven met de rub.
Daarna heb ik de zalm voor 25 minuten op de hete bastard gehad, na het eraf halen nog eens een laagje saus en daarna opgegeten met wat asperges en aardappel salade.
Lekkere zalm, door de vruchten smaakte het heel anders dan ik gewend ben. Wel had ik het idee dat de peper een stuk meer naar voren kwam dan de jenever bessen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.