BasBQ
Beef en Steak

Steven & Me Augustus 2015 - New Orleans Shrimps

Mijn eerste S&M uitdaging!!





Saus was niet zo goed gelukt vrouwlief vroeg zich af wat voor soep het was  :|
garnalen waarschijnlijk wat te lang op het vuur ze waren erg taai maar de smaak was zeker goed!!

excuses voor de dubbele foto
 
er volgen er zeker meer leuk om onbekende dingen te proberen
heb nog nooit een garnaal gehad en door deze uitdaging toch maar gewoon proberen erg leuk en leerzaam !!
 
Zo deze is ook weer van de inhaallijst en het is de 2e keer dat ome Steven langs komt dit weekend. Ik moest dit keer diep gaan, ik ben niet zo van de onderwaterbeestjes. En wat een werk is dit zeg, dat gefrunnik met die darmpjes.....

Nou hop kom op met die foto's...
20150919-_MG_4551.jpg


De saus, ik had heel veel moeit om er een beetje consistente saus van te maken. Dus op een gegeven moment heb ik er een beetje maizena door gemikt en in een andere pan overgegooid waar ik met de staafmixer de boel netjes gemaakt heb.

20150919-_MG_4553.jpg


Hier ligt het spul op de Q.
20150919-_MG_4555.jpg


En nadat het spul van de Q kwam ging ik de fout in, saus erover stond in het boek, maar tja die beestjes zitten nog in hun jasje..... Grrr dan maar vieze vingers scoren.

20150919-_MG_4559.jpg


Wat vonden we ervan. Nou had ik al gezegd dat ik niet niet zo van de onderwater beestjes ben, nou deze vielen mee, maar het gaat nooit boven aan mijn lijstje komen. Mijn vrouw vond de garnalen heerlijk. En mijn dochters hebben dapper geprobeerd, maar vonden het niks. De saus daarentegen is goed ontvangen die was lekker (ik had wel de cayenne peper terug getuned).
 
Deze had ik nog steeds staan voor te uploaden...









Heerlijk hapje!!
De saus heb ik maar weg gelaten, wat een boter........
 
Terug
Bovenaan Onderaan