BasBQ
Beef en Steak

Steven & Me augustus 2012 - Kalkoen Shawarma met Tel Aviv Tomato Relish

structor zei:
Goed bezig Martin, bedankt ook om deze weer even onder de aandacht te brengen, deze was idd lekker!

Hey je hebt me bijna ingehaald :D

Als alles verloopt volgens plan, en jij niet stiekem vandaag ook nog iets gaat maken van Steven staan we vanavond helemaal gelijk.
Het uiteindelijke doel is om ze allemaal minimaal 1x gemaakt te hebben en vanaf dat moment zo goed mogelijk bij te blijven!
 
Aangezien ik deze week dit voorbij zag komen en ik voor vandaag iets makkelijks zocht heb ik me meteen maar voor Steven & Me ingeschreven en er gelijk maar een inhaler van gemaakt.

IMG_4387_zps7c02ea52.jpg


In de marinade:

IMG_4390_zps7730249c.jpg


Op de Q:

IMG_4402-kopie_zps172525bf.jpg


IMG_4403-kopie_zpsa71b7de9.jpg


IMG_4408-kopie_zpsc778b989.jpg


En klaar is het resultaat:

IMG_4413_zps37315d05.jpg


We vonden het errug lekker. Zeker de Tahin was een mooie verassing, hadden we nog nooit op.
 
Ziet er goed uit Jasper!

Tip deze sessie nog aanmaken via "handmatige sessie" op de controller site, tag"steven and me" er op. Dan kun je daarna in het steven&me teller topic het volgende doen (en in je onderschrift)

Code:
[stevenlist]{jouw share code}[/stevenlist]

Daarna wordt voor elke steven&me sessie die je op de controller site aanmaakt automatisch de hele boekhouding bijgewerkt ;)
 
Haha hier was ik net naar aan het zoeken Emiel!!! Thanks a million.
 
Steven inhaal-actie 3:

bIG17qn.jpg


Z5zuhlm.jpg


Little "Steven":
B1GrEWB.jpg


J7MT7yH.jpg


Op gasssssss:
K9TdnQK.jpg


yp2jjVE.jpg


Resultaat: HEERLIJK, lekker voor de zondag... Recept uitgeprint en in de map met lekkere dingen!


 
nee, garagezeep... Rest van de week Steven, Steven, Kerst, Kerst, een dag weinig honger denk ik, en dan weer aan het werk :D
 
Steven & Me inhaalrace 3..

Had dit recept al eerder gezien maar toen ontbrak het weer eens aan de tijd en was ik het even uit het oog verloren.
Inmiddels druk met mijn grote Steven & Me inhaal sessie dus bij het plannen van de race kwam ik hem gelukkig weer tegen.
Heb wel lang moeten zoeken naar de kalkoenfilet, en dat met 5 AH's binnen een straal van 500 meter.

De kalkoen, kruiden & uien in een bakje lekker op smaak laten komen

83E8A64F-CDB4-40CA-9A2C-32318E7E68F8.jpg


Vlees & de uien op de BGE

11E4F8BF-5832-49DB-A345-C9A3303C01FA.jpg


Broodjes erbij

18D05C1C-4E59-43EC-AF15-6ED3E7133637.jpg


En voor je het weet heb je een lekker broodje op je bordje

C88D3590-895B-4760-9E4A-E325CAB93847.jpg


Wat een top broodje was dit zeg. Lekkere smaak van het vlees en de frisse salade, helemaal goed!
Vind vooral leuk gerecht omdat het lekker snel en simpel is. Gaat vaker voorbij komen deze.

Bedankt voor het kijken weer & tot de volgende keer :D




 
structor zei:
Lekker Daan, alleen dat broodje..... Dat paste toch niet in je dieet ;)

Hahaha! Dit is ook het broodje van m'n vrouw, ik had het zonder broodje maar dat zag er op de foto toch minder uit..
 
Zal gelijk de vraag of m'n vrouw vier broodjes eet beantwoorden, nee maar ze zijn per vier verpakt en zonder nadenken lagen ze ineens op de BGE ;-)
 
Vandaag S&M nr. 8:  Kalkoen Shawarma met Tomato Relish

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo'n fan ben van shoarma. Ja, behalve dan zondagmorgen vroeg wanneer ik dubbel zie, dan ben ik er gek op. Als ik nuchter ben vind ik het altijd te vet. M'n vriendin wilde vandaag iets lights eten en ik bbqen, dit als resultaat. Het was erg lekker. We vinden de combinatie van de kruiden op de kalkoen en de tomaten relish top! De broodjes heb ik zelf gebakken en nog even geroosterd op de Q. ( http://kvzkookblog.blogspot.nl/2009/09/zelfgemaakt-pitabroodjes.html ) Was vooraf bang dat ik de knoflooksaus zou missen maar dit was niet het geval. Ik ga dit zeker vaker doen en dan niet perse met kalkoen. Vind het concept eerst grillen en dan in stukjes snijden wel wat.

De foto's:

Foto-DERDY8WT-D.jpg


Foto-7THAJXJG-D.jpg


Foto-8PQLCNDQ-D.jpg


Foto-PEN7847K-D.jpg


Foto-LDSUKU86-D.jpg


Op naar nr.9!
 
Lekker Adriaan. Nog eentje voor je badge!
Toevallig vandaag weer gemaakt, ook met home-made pita. Ik heb alleen de broodjes voorgebakken in de o^3n en daarna ingesmeerd met olie, afgegrild op de Q.
Dit is voor mij een van de favoriete Steven's!
 
Lekker bezig Adriaan!
 
Ziet er goed uit aad.
kot dat kleintje toch nog goed van pas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan