Afgelopen zaterdag heb ik, na de vele tips hier, moeiteloos de worchestershire saus kunnen vinden
Was in eerste instantie niet van plan om de burgers al te maken, maar ik had 's middags toch nog wat tijd over en ben, ondanks een tegenstribbelende vrouw (wilde gewoon even makkelijk patat met frikki), toch maar naar de winkel gerend om nog even vlees, broodjes en cheddar te halen.
De burgers waren heerlijk, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen... Zeker voor herhaling vatbaar, en past prima bij een lekker bordje patat
De ingredienten afgemeten en uitje gesnipperd, klaar om te gaan verwerken
Alles gemengt en er burgers van gemaakt die de koelkast in kunnen
En na ruim een uurtje mogen die lekker de Q op
Kijk hem lekker roken
Eenmaal klaar bijna vergeten om nog een foto te maken, gelukkig lag er nog een burger op mijn dochters te wachten
Na de maaltijd vroegen de meiden al gelijk of we ook een toetje van de bbq hadden.. Dat was niet gepland, maar we hadden nog 1 banaan liggen, dus toch de schuiven van de Q maar weer open gezet en een banaantje klaargemaakt voor ze (die ze dan wel samen moesten delen
)

De burgers waren heerlijk, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen... Zeker voor herhaling vatbaar, en past prima bij een lekker bordje patat

De ingredienten afgemeten en uitje gesnipperd, klaar om te gaan verwerken

Alles gemengt en er burgers van gemaakt die de koelkast in kunnen

En na ruim een uurtje mogen die lekker de Q op

Kijk hem lekker roken

Eenmaal klaar bijna vergeten om nog een foto te maken, gelukkig lag er nog een burger op mijn dochters te wachten

Na de maaltijd vroegen de meiden al gelijk of we ook een toetje van de bbq hadden.. Dat was niet gepland, maar we hadden nog 1 banaan liggen, dus toch de schuiven van de Q maar weer open gezet en een banaantje klaargemaakt voor ze (die ze dan wel samen moesten delen