BasBQ
Beef en Steak

Sparribs in de aanbieding bij de Makro.

 
 

Beeros

Kooltjesharker
Berichten
181
Deze week zijn de blauwe dozen sparribs in de aanbieding bij de Makro
 
Nou alleen nog een makropas.... Wel een mooie aanbieding.
 
Ik ga morgen ff kijken, de makro zit bijna om de hoek bij het werk  :p
 
@casper waar woon je? Ik heb een kaart
 
Ik koop de spare ribs in Belgie, net over de grens bij Maastricht.
Kosten 6,50 per kilo.
Mocht er iemand in de buurt van Maastricht - Veltwezelt -Hees wonen en interesse hebben in het adres, laat laat iets horen.
Deze koop ik bij een boer die iedere week zijn eigen varkens laat slachten.
Aan huis heeft hij een slagerij.

Een paar jaar terug kocht ik ze ook altijd bij de Makro soms voor nog geen 3 euro de kg.
Het is overigens wel een prima aanbieding ;)

Blefke
 
Komt er iemand wel eens in de makro in A'dam? En zo ja, kan die persoon me dan vertellen waar deze dozen dan te vinden zijn? Ik wordt meestal of afgeleid door de koelruimte of visafdeling en ik kan me niet herinneren ooit dozen spareribs gezien te hebben, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen.
 
eikie zei:
Komt er iemand wel eens in de makro in A'dam? En zo ja, kan die persoon me dan vertellen waar deze dozen dan te vinden zijn? Ik wordt meestal of afgeleid door de koelruimte of visafdeling en ik kan me niet herinneren ooit dozen spareribs gezien te hebben, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen.

Is iig een diepvries product..
 
Hoeveel slabben zitten er in zo'n doos van 5 kg?
 
Vanmiddag zo'n doos gekocht, maar was 7,5kg ipv 5kg. Binnenkort maar eens paar ribben maken
 
Heb er gisteren gehaald in de metro, waren ze ook op promotie. Dit waren rode dozen en vlees kwam uit Spanje...

Zijn 8 stuks / 5kg... op 't eerste zicht geen hoogvliegers qua dikte, maar hopelijk worden ze lekker morgen want heb een feestje :D

Ga Meathead Memphis dust gebruiken en op 't einde insmeren met noskos sweet & smokey...
 
eikie zei:
Komt er iemand wel eens in de makro in A'dam? En zo ja, kan die persoon me dan vertellen waar deze dozen dan te vinden zijn? Ik wordt meestal of afgeleid door de koelruimte of visafdeling en ik kan me niet herinneren ooit dozen spareribs gezien te hebben, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen.
Bij het vriesgedeelte staat duidelijk aangegeven welk vlees waar ligt. Je moet bij varken (duh) zijn, en de ribs liggen als je met je gezicht naar de kassa's staat in de 2e rij van rechts, bijna vooraan bij de koelcel. Maar nogmaals, kan niet missen. Grote blauwe dozen. Al zou het me niets verbazen als ze al op zijn vanwege de aanbieding.
 
mrwolf zei:
eikie zei:
Komt er iemand wel eens in de makro in A'dam? En zo ja, kan die persoon me dan vertellen waar deze dozen dan te vinden zijn? Ik wordt meestal of afgeleid door de koelruimte of visafdeling en ik kan me niet herinneren ooit dozen spareribs gezien te hebben, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen.
Bij het vriesgedeelte staat duidelijk aangegeven welk vlees waar ligt. Je moet bij varken (duh) zijn, en de ribs liggen als je met je gezicht naar de kassa's staat in de 2e rij van rechts, bijna vooraan bij de koelcel. Maar nogmaals, kan niet missen. Grote blauwe dozen. Al zou het me niets verbazen als ze al op zijn vanwege de aanbieding.
Was niet van plan deze aanbieding te gaan halen, maar in de paar keer dat ik daar kwam gewoonweg nog nooit een enkele doos met ribs gezien. Dus ik ben blijkbaar zo blind als een mol  :-O


Maar goed, volgende keer eens kijken of ik in ieder geval de plek kan vinden, dan weet ik ten tijde van een nieuwe aanbieding tenminste waar ik moet zijn. Bedankt voor het antwoord.
 
Een praktisch vraagje: zijn ze per stuk verpakt/los te krijgen, of moet je ineens de hele doos ontdooien?
 
Smokey Jo zei:
Een praktisch vraagje: zijn ze per stuk verpakt/los te krijgen, of moet je ineens de hele doos ontdooien?

Ze zitten bij elkaar in de doos, wat ik altijd doe is de doos gewoon een paak keer laten stuiteren...komen ze van zelf los.
 
Ik zou eerst de verse eens proberen.
 
Die spaanse gister klaargemaakt en moet zeggen dat ze wel zeer lekker waren!

Alleen nogal uiteenlopend qua dikte...
 
Langemakki zei:
@casper waar woon je? Ik heb een kaart

Dank je, maar ik woon in Heemstede. Wat ver bij jou vandaag helaas. Ik heb wel een Sligropas, dus het komt wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan