BasBQ
Beef en Steak

Smart BBQ - Julius Jaspers

 
 

maussie1982

Pitmaster
Berichten
519
Titel:Smart BBQ
Auteur: Julius Jaspers
ISBN: 978 90 488 1731 3
Taal: Nederlands
Aantal blz: 299
Waar te koop:  bol.com etc.
Prijs in ?: ?27,50

image-119.jpg


image-120.jpg


image-121.jpg


image-122.jpg


Bespreking:
Mijn eerste indruk van dit boek is zeer goed. Het is een mooi en stevig boek met veel mooie en duidelijke illustraties. Dit boek heeft alles wat ik persoonlijk zoek in een bbq boek, culinair, low and slow van eenvoudig tot wat ingewikkelder. De ingredi?nten zijn mijns inziens allen goed verkrijgbaar wat niet altijd het geval is. De recepten worden duidelijk beschreven, per recept staat er middels iconen aangegeven hoe het betreffende recept bereid dient te worden. Het vlammetje geeft een indicatie aan van de tempratuur, tijden staan er duidelijk bij maar ook de kern- en dome tempratuur. Voor een Nederlands bbq boek overtreft het mijn verwachtingen!
 
Thanx!! ;)
 
Ok, het eerste exemplaar is binnen zie ik.  De eerste indruk ziet er idd netjes uit.
 
leuk, er gaan al veel verhalen over dit boek, dus was er best wel nieuwsgierig naar
 
Mooi boek idd. Stonden ook wel wat succes nummers in uit eerdere boeken van Mr. SMART cooking maar dat mag de pret niet drukken.
 
Ik krijg hem cadeau van vrienden op voorwaarde dat ze een paar gerechten mogen kiezen die ik dan moet maken, ik heb me dus gewoon om laten kopen  :-[
 
Ik zag m vorige week bij Beef&Steak liggen en heb er even in staan bladeren. Lijkt me een erg leuk/mooi boek!
 
Ik denk dat het wel een goed boek is maar gezien de korte tijd dat deze meneer aan het BBQ is heeft hij alles van ons en zijn team maten op gepikt , dus wij of een ieder had zo'n boek kunnen schrijven alleen wij zijn niet commercieel genoeg wij zetten alle recepten op het net en daar hoef je niets voor te betalen.
 
riona zei:
Ik denk dat het wel een goed boek is maar gezien de korte tijd dat deze meneer aan het BBQ is heeft hij alles van ons en zijn team maten op gepikt , dus wij of een ieder had zo'n boek kunnen schrijven alleen wij zijn niet commercieel genoeg wij zetten alle recepten op het net en daar hoef je niets voor te betalen.
Riona +1
 
riona zei:
Ik denk dat het wel een goed boek is maar gezien de korte tijd dat deze meneer aan het BBQ is heeft hij alles van ons en zijn team maten op gepikt , dus wij of een ieder had zo'n boek kunnen schrijven alleen wij zijn niet commercieel genoeg wij zetten alle recepten op het net en daar hoef je niets voor te betalen.
Good point Ron.
 
daar ben ik het ook mee eens Ron
 
maussie1982 zei:
tijden staan er duidelijk bij maar ook de kern- en dome tempratuur.
Kijk, zulke boeken heb je dus wat aan. Koken op temperatuur en de tijd enkel gebruiken als indicatie voor als de vrouw (of man) vraagt wanneer het eten klaar is :)

Op mijn verlanglijstje gezet, bedankt voor de bespreking!
 
Riona +1
 
Eddeped zei:
riona zei:
Ik denk dat het wel een goed boek is maar gezien de korte tijd dat deze meneer aan het BBQ is heeft hij alles van ons en zijn team maten op gepikt , dus wij of een ieder had zo'n boek kunnen schrijven alleen wij zijn niet commercieel genoeg wij zetten alle recepten op het net en daar hoef je niets voor te betalen.
Riona +1

Maar dat wil niet zeggen dat ik het boek niet zou willen hebben natuurlijk. Pas mijn kookboekenplank weer eens opgeruimd, dus er is weer ruimte in de kast. ;)
 
Heb hem zojuist ontvangen en moet zeggen een leuk boek. Wel veel recepten die hier idd ook staan maar ook wel her en der een nieuwe of een verrassende. Iig handig om een aantal goede recepten gebundeld te hebben, scheelt wat zoekwerk.

Misschien moeten we de beste recepten die hier staan ook maar een bundelen en uitgeven  ;D
 
Misschien moeten we de beste recepten die hier staan ook maar een bundelen en uitgeven  ;D

Gabor +1
 
Leo zei:
daar ben ik het ook mee eens Ron
Soms heb je vrienden voor het leven, soms heb je "vrienden" voor maar even.........  :-X
 
Riona +1

Volgens mij zijn alle genootschapsteams die aan de Tony Stone hebben meegedaan hoger ge?indigd dan zijn team dus het forum uitprinten en je bent al een heel eind.. (of was jij al ergens mee bezig Dennis?:) )

Overigens ben ik wel benieuwd naar het boek en kom het vast wel in de kast op een gegeven moment.. Al is het maar om te zeggen dat we hoger ge?indigd waren ;)

 
Mooi boek, overzichtelijk en beknopt geschreven gerechten. Niet alleen vlees maar ook groenten komen aan bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan