BasBQ
Beef en Steak

Simpele rechthoekige Q met deksel

deze Weber is BIG! De Ranch kettle.


Had Weber ook niet een 67cm kettle variant?

Omwille de toekomstige buitenkeuken, is een rond model voor in die hoek niet erg handig. Daarom dat ik graag een heeeeeel simpele rechthoekige wil. Zoals de Boretti Barilo 2, maar dan met een hoekige basis onderaan ipv afgerond. Daar zitten ook geen zijtafeltjes aan en dus enkel en alleen steun en BBQ.
 
Rechthoekig model met in hoogte verstelbare kolen mand. Heb ik van de week nog gezien bij van Cranenbroek.

Ben eventjes op de website gaan kijken en er staan een aantal op. Zijtafeltje en zo kun je eraf laten. Mss een optie voor als de gasser de geest geeft, maar de kwaliteit van spullen die ze bij VDC verkopen, is ook niet altijd om blij van te worden.
 

Niet simpel, wel veel ruimte ;)
Dat is er een beetje over. Ik heb ook nog 2 kamado's en deze zou als 3de dienen voor als ik complete menu's maak op verschillende temperaturen. Dus is deze wat overkill en neemt wat veel plaats in :ROFLMAO:


Ik denk dat ik mss toch maar eens een schets moet maken en zien of de prijs meevalt om iets te laten maken.
 
Moet het perse met deksel zijn?

Anders zou je met een eenvoudige stalen bak met vuurstenen erin klaar zijn.
Santa Maria erboven en gaan met die banaan.

Google maar eens op parrila of asado bbq.
 
Moet het perse met deksel zijn?

Anders zou je met een eenvoudige stalen bak met vuurstenen erin klaar zijn.
Santa Maria erboven en gaan met die banaan.

Google maar eens op parrila of asado bbq.
Dat is ook een goed idee. Ik word er hebberig van.
 
Moet het perse met deksel zijn?

Anders zou je met een eenvoudige stalen bak met vuurstenen erin klaar zijn.
Santa Maria erboven en gaan met die banaan.

Google maar eens op parrila of asado bbq.
Zonder deksel vind je er veel, maar ik wil wel met deksel zodat ik ook kan roken. Hetzelfde als op de kamado’s, maar iets meer ruimte en hoeft niet even temperatuurvast te zijn.
 
Is een goedkope smoker geen oplossing voor je? Dan heb je een vierkant oppervlakte en ruimte genoeg.
 
@Free_ltd nu ga ik je volledig zot maken => BRAAI

braaimaster-vrijstaand-duo-corten-1.jpg
 
@Free_ltd nu ga ik je volledig zot maken => BRAAI

braaimaster-vrijstaand-duo-corten-1.jpg

Moest ik ooit nog een nieuw huis bouwen, dan zou dat er zeker aan komen, alhoewel het nog zou gaan thuis. Maar ik ga het simpeler houden, en goedkoper. Maar heb niet echt veel plaats om hout te stockeren, maar die zal evenzeer wel op houtskool werken.

Daarstraks een klant aan de telefoon gehad die zich bezig houden met allerlei metaalzaken alsook lasersnijden. Als ik hem een schets bezorg, ging hij eens zien wat het zou gaan kosten. Zou dan wel volledig in inox zijn. Ben benieuwd. Maar eerst nog tijd voor die schets te maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan