Beef en Steak

Signature Picanha

Sander72

BBQ Junkie
Beste BBQ-vrienden!

Vandaag was de keus wel heel makkelijk... ik mocht mijn lievelings maken... Mijn Signature Dish.
Misschien zijn er meer die deze favoriet hebben, dus maar gauw zorgen dat ik deze maand de
eerste ben!

Rustig alles klaar zetten:

Nieuw, speciaal voor de overbuurvrouw:

En dat ruikt me toch lekker...

Eerst heel rustig (pit was rond de 80?C) met lekkere rook naar een kern van 55?C

En toen het spektakel:

Man man man, wat is dat zalig!

Bedankt voor het kijken!

Fantastische dish! Mooie inzending voor de fotowedstrijd weer. Overbuurvrouw ook weer blij?? ;)

Allebei eruuugh lekkah.

Maaruh. Die overbuurvrouw niet teveel verwennen h?.  :blush:

Vandaag ook gemaakt maar helaas geen foto gemaakt. Was voor mij de eerste keer. Geweldige ervaring en wat lekker inderdaad.
Ik ben geen biefstuk man maar dit was top. Ziet er mooi uit.!

Xander zei:
Maaruh. Die overbuurvrouw niet teveel verwennen h?.  :blush:

Eeeeh, nee hoor... die kreeg alleen de rook!

Picanha ook hier favoriet... "Money shot" is toch wel een mooi moment... Fireeeeee.  :D

Schiet spontaan dat liedje weer in mijn gedachten,
The roof! the roof! the roof is on fire.....

Heerlijk hoor en dat spektakel aan het eind schitterend (trouwens goed vastgelegd ook)

Jos zei:
Mooi verslag, en mooie signature! Nog nooit gemaakt maar zie dikwijls deze mooie stukken vlees liggen bij de groothandel, moet je hier nog letten op het type rund ivm vet/marmering?
De vetcap moet zeker niet te dun zijn, ik heb per ongeluk ooit een keer de laatste uit het schap meegenomen (schotse picanha) met een dunne vetcap, die had ik beter kunnen laten liggen...

Elke keer weer mooie plaatjes! Het resultaat zal nog wel lekkerder zijn :-)

structor zei:
Mooie run. En even voor mijn nieuwsgierigheid, bij een primo wordt het handvat enigszins warm bij het affakkelen, hoe is dat bij een ei?
Ik kan me niet herinneren dat het handvat heet werd, daarentegen weet ik ook niet of ik handschoenen aan had :s

Mooie foto's en wat een geweldig mooi resultaat ! Heerlijk  :D

Terug
Bovenaan Onderaan