BasBQ
Beef en Steak

Second Annual BBQ Society Cook-Off

MOOI ! Ik wil er wel 1 of meer ....... maar het schijnt dat je er iets voor moet doen  :D
 
Ze zijn.....PRACHTIG!!!!
 
Het ziet er allemaal super uit mensen! Ik heb nog een vraagje. Kan je ook gewoon komen en kijken en eventueel proeven? Of moet je je dan ook opgeven? Lijkt me erg leuk om de pro's eens aan het werk te zien, al is het wel een eindje uit de buurt...
 
Linda, op zondag moeten de teams van twaalf tot half twee om het half uur een gerecht inleveren. Wat ze over hebben, en dat is best veel, delen ze gewoon uit :).
 
Thanks voor de info. Kan je de mensen op zondag dan ook in aktie zien?
 
ja, je kan de teams in actie zien, al zullen ze niet zoveel tijd voor je hebben omdat iedereen druk bezig is zijn gerechten op tijd in t leveren. Als alle gerechten ingeleverd zijn valt alle spanning bij de teams weg, en is het afwachten geblazen
 
Nou dan is zondag misschien de dag om te komen kijken!
 
altijd welkom  :)
 
Lijkt me ook wel leuk om eens een keertje te kijken bij de pro's.
En wat proeven natuurlijk.
 
Pro's? Pro's? De meesten van ons zijn gewoon hobby barbecue?rs hoor ;)
 
Ik ga ook zondag naar Hoofddorp om te kijken en vooral te proeven (en recepten/idee?n opdoen). Wat moet ik meenemen qua knaken? Aka, wat vraagt een team gemiddeld voor een broodje PP of brisket?

En komen Vuur&Rook of ProBBQ Shop oid ook?
 
Holkers, de teams delen het eten wat over is gewoon uit. Niet op een broodje maar gewoon in het handje.
 
pro bbq shop staat er zelf ook met zijn eigen team, en dikke kans dat Vuur & Rook er ook is
 
Geloof het of niet! Maar heb me zojuist aangemeld om mee te doen!
Mr. en Mrs. Nas doen samen mee onder de naam NasQ!
Lekker toepasselijk! Hahaha

Nu heb ik er nog meer zin in!
 
gaaf Marcel, helemaal leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan