Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze staan hier in Belgi? ook in de Lidl maar heb ze (nog) niet gekochtRoland78 zei:Heeft iemand hier ervaring mee? Staan in de Lidl folder van deze week..
Boldeagle zei:De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
Boldeagle zei:Ik ken de meeste sauzen en de rubs, en heel eerlijk, sommige vind ik verrassend goed !
De Spicey garlic is zeker een aanrader, (niet teveel gebruiken want spicey is het zeker)
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
De smokey ? (weet de naam niet meer) overheerst een beetje met de rooksmaak maar is ook niet slecht
De sauzen (ken 2 rode en 1 witte) zijn niet zo goed als de SBR (om ff een goede te noemen)
De smokey saus is te nep naar mijn smaak maar de standaard bbq en de wite (garlic ?) zijn best goed
Ik geloof voor 1,99 voor de rub en saus gewoon een keer proberen, je loopt niet meteen een financieel debacle op ;D
Roland78 zei:Boldeagle zei:Ik ken de meeste sauzen en de rubs, en heel eerlijk, sommige vind ik verrassend goed !
De Spicey garlic is zeker een aanrader, (niet teveel gebruiken want spicey is het zeker)
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
De smokey ? (weet de naam niet meer) overheerst een beetje met de rooksmaak maar is ook niet slecht
De sauzen (ken 2 rode en 1 witte) zijn niet zo goed als de SBR (om ff een goede te noemen)
De smokey saus is te nep naar mijn smaak maar de standaard bbq en de wite (garlic ?) zijn best goed
Ik geloof voor 1,99 voor de rub en saus gewoon een keer proberen, je loopt niet meteen een financieel debacle op ;D
Oke vd week maar eens kijken dan,had mijn oog ook laten vallen op die spicy variant..
Moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe nog geen enkele rub uit een potje heb geprobeerd,dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet..
De prijs mag de pret idd niet drukken,dus maar eens kijken of het wat is voor mij!!
is deze als basis niet goed te gebruiken dan en hem eventueel iets af te zwakken met suiker?Boldeagle zei:De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
maroc zei:is deze als basis niet goed te gebruiken dan en hem eventueel iets af te zwakken met suiker?Boldeagle zei:De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.