BasBQ
Beef en Steak

Rubs/sauzen van Grillmeister (Lidl)

 
 

Roland78

Stoker
Berichten
302
Heeft iemand hier ervaring mee? Staan in de Lidl folder van deze week..
 
ben ook benieuwd naar mensen die hier ervaring mee hebben, dus ik houd het topic even goed in de gaten  :)
 
Hoewel de Lidl over het algemeen goede kwaliteit heeft, betwijfel ik of deze kunnen tippen aan de rubs en sauzen van de us bbq teams. Misschien dat je niet al te hoge verwachtingen moet hebben, dan kan het alleen maar meevallen. Ben benieuwd of wat jullie ervaringen zijn
 
De "salty seasoning" heb ik vorige week op wat kipfilet geprobeerd en die vond ik heel goed te doen. Had de indruk dat hij enigszins naar lavendel smaakte, wat mij betreft een aanradertje; de andere twee heb ik niet meegenomen dus daar kan ik niets over zeggen.
 
Ik ken de meeste sauzen en de rubs, en heel eerlijk, sommige vind ik verrassend goed !
De Spicey garlic is zeker een aanrader, (niet teveel gebruiken want spicey is het zeker)
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
De smokey ? (weet de naam niet meer) overheerst een beetje met de rooksmaak maar is ook niet slecht


De sauzen (ken 2 rode en 1 witte) zijn niet zo goed als de SBR (om ff een goede te noemen)
De smokey saus is te nep naar mijn smaak maar de standaard bbq en de wite (garlic ?) zijn best goed

Ik geloof voor 1,99 voor de rub en saus gewoon een keer proberen, je loopt niet meteen een financieel debacle op  ;D
 
Boldeagle zei:
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.

Zit inderdaad behoorlijk wat (grof) zout in, maar gezien de naam had ik dat ook wel verwacht :)

 
Boldeagle zei:
Ik ken de meeste sauzen en de rubs, en heel eerlijk, sommige vind ik verrassend goed !
De Spicey garlic is zeker een aanrader, (niet teveel gebruiken want spicey is het zeker)
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
De smokey ? (weet de naam niet meer) overheerst een beetje met de rooksmaak maar is ook niet slecht


De sauzen (ken 2 rode en 1 witte) zijn niet zo goed als de SBR (om ff een goede te noemen)
De smokey saus is te nep naar mijn smaak maar de standaard bbq en de wite (garlic ?) zijn best goed

Ik geloof voor 1,99 voor de rub en saus gewoon een keer proberen, je loopt niet meteen een financieel debacle op  ;D

Oke vd week maar eens kijken dan,had mijn oog ook laten vallen op die spicy variant..
Moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe nog geen enkele rub uit een potje heb geprobeerd,dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet..
De prijs mag de pret idd niet drukken,dus maar eens kijken of het wat is voor mij!!
 
Roland78 zei:
Boldeagle zei:
Ik ken de meeste sauzen en de rubs, en heel eerlijk, sommige vind ik verrassend goed !
De Spicey garlic is zeker een aanrader, (niet teveel gebruiken want spicey is het zeker)
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
De smokey ? (weet de naam niet meer) overheerst een beetje met de rooksmaak maar is ook niet slecht


De sauzen (ken 2 rode en 1 witte) zijn niet zo goed als de SBR (om ff een goede te noemen)
De smokey saus is te nep naar mijn smaak maar de standaard bbq en de wite (garlic ?) zijn best goed

Ik geloof voor 1,99 voor de rub en saus gewoon een keer proberen, je loopt niet meteen een financieel debacle op  ;D

Oke vd week maar eens kijken dan,had mijn oog ook laten vallen op die spicy variant..
Moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe nog geen enkele rub uit een potje heb geprobeerd,dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet..
De prijs mag de pret idd niet drukken,dus maar eens kijken of het wat is voor mij!!

Dan horen we graag jouw ongezouten mening!
 
Vanzelfsprekend dat ik hier terugkoppeling over geef!!
 
Boldeagle zei:
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
is deze als basis niet goed te gebruiken dan en hem eventueel iets af te zwakken met suiker?
 
maroc zei:
Boldeagle zei:
De Salty seasoning vind ik te zout naar mijn smaak.
is deze als basis niet goed te gebruiken dan en hem eventueel iets af te zwakken met suiker?

Kent gewoon veel zout kristallen in de mix verhouding, Of mixen met suiker dit beter maakt betwijfel ik een beetje.
 
Ik heb wel eens een saus gekocht en was prima, niet geschoten is altijd mis .
 
Zoals gezegd heb ik wat in huis gehaald van dit spul,morgen maar eens proberen op wat krabbetjes ofzo..
Ben benieuwd,dit is de eerste rub die ik ga gebruiken uit een potje..heb dus geen vergelijkingsmateriaal!!

IMGP6226_zps66a89134.jpg
 
We wachten geduldig af!! :-X
 
Ik ben benieuwd naar het resultaat.
 
heb de 3 rubs ook in huis.
Ook al getest, tot nu toe alleen op kip.
Ervaring: Zijn prima kruidenmixen maar verwacht geen "oooehw's en aaaaah's"
Toch voor dat geld prima spul :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan