BasBQ
Beef en Steak

RedFox's 1st Pulled Pork

bedankt voor de felicitaties, en geen probleem Mike......we hebben hier geen "leesplicht" en "reply-time-window", dit is hobby/vrije tijd  ;)
Ik ga nu kijken hoe ik het koetje kan gaan vangen, vlgs mij via een brisket sessie, of nog alternatieven?
 
Dat is een lekker broodje pp geworden.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Mooie reportage Geert!!! En een schitterend resultaat. Je eerste pulledpork blijft je altijd bij :)
 
Dat ziet er uit als een zeer geslaagde eerste PP poging.
En dan die broodjes........ Heerlijk.

Van harte gefeliciteerd met je Knorretje.
Hij is wel verdiend!!!!!!
 
Gefeliciteerd met je knorretje!
Leuke reportage; smakelijk leesvoer...:)
 
Frits zei:
Teveel foto's bestaat niet!
Inderdaad!
En gefeliciteerd met je knor, goed gedaan!
 
Gefeliciteerd met je knorretje! Nog een opmerking, het is bij dit recept wel de bedoeling dat de eindsaus er na het rusten doorheen gaat, genoeg om een smeu?g geheel te krijgen. Daarna kun je altijd nog slaw, augurkjes en eventueel extra (andere) saus toevoegen.
 
Ziet er om te watertanden uit Geert, en gefeliciteerd met je knor.
 
Gefeliciteerd met je knorretje!! 't Ziet er heerlijk uit, zou bijna zelf weer wat PP uit de vriezer halen voor een broodje :)
 
Van harte met je knorretje, absoluut mooi verslag om te lezen, ziet er prima uit allemaal!
Heb je al plannen met de restjes?

 
welke restjes??  :D :D :D
de kinderen en kleinkinderen waren hier vanochtend rond 10:45u en hebben hier daarna het middagmaal genuttigd: broodjes PP!! .....het resultaat: alles verorberd, ze hebben gesmuld en opa moet weer nieuwe PP maken, maar dat vindt hij geen straf!
 
@ Nosmo: Piet, deze PP run was voor mij een zeer mooie ervaring, ik ben blij dat je me op het spoor van de WSM van Derek kon zetten......en watertanden deden we hier zelf ook!
Nu op naar de moeilijkste van de 3 badges.....
 
Is volgens mij beter gelukt dan die van ons  ;) Derek wou het perse zonder folie, maar volgende keer gaat hij het wel met folie doen.
 
Ik kijk terug op een fantastisch, actief en succesvol BBQ weekend hier.
Bedankt aan alle volgers en de leuke reacties  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan