BasBQ
Beef en Steak

R&R BBQ

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Vandaag zijn we in Salt Lake aangekomen. Puur als doorreis stad voor we naar yellowstone gaan. Vlak bij ons hotel zagen wij een bbq restaurant. In het hotel meteen even op yelp gekeken. Het restaurant kreeg 4,5 van de 5 sterren. Wij besloten dus ons diner daar te nuttigen

ge5uhu5y.jpg


We namen beide een 2 meat plate om alles te proeven

upaqejup.jpg


3agyhu8a.jpg


Tijdens het eten kwam rodney, een van de eigenaren een praatje maken. Al snel ging het over bbq. Het blijkt dat hij een van de grootste neiuwkomers is in de wereld. Vorig jaar op de JD invitational werd hij 5de in brisket. Sinds april heeft hij ook dit restaurant. Naast een rondleiding heb ik veel tips van hem gekregen, alsmede een potje van zijn rib rub. Als toetje kregen we ook nog een gratis peach crumbler. Ik heb zelden zo een lekkere BBQ op. Alles was mals en smaakvol. Zelf de brisket was zoals deze zou moeten zijn. Helemaal top, geweldige avond gehad!

a9ahequs.jpg
 
dat zijn de betere ervaringen
 
O, wat lijkt me dat een leuke ervaring zeg! Ik heb nooit iets gehad van " ik moet naar Amerika", maar sinds ik aan het BBQ-en geslagen ben, zou ik daar wel eens een reis naartoe willen maken, en dan langs allerlei resto's te gaan.
 
Dit zijn de pareltjes van het reizen, onverwacht langs een mooi restaurant komen en dan ook nog zo welkom zijn dat er tijd voor je wordt gemaakt. Dit vergeet je nooit meer. Overigens veel plezier in de States
 
Mooi verhaal. Zulke dingen blijven je lang bij.
 
Toch wel een soort van jaloers achtig!!
 
Dominique zei:
O, wat lijkt me dat een leuke ervaring zeg! Ik heb nooit iets gehad van " ik moet naar Amerika", maar sinds ik aan het BBQ-en geslagen ben, zou ik daar wel eens een reis naartoe willen maken, en dan langs allerlei resto's te gaan.

Volgend jaar als we naar de Jack gaan. ;)
 
Nice ! Bedankt voor het delen van de ervaring !
 
Mike v R zei:
Dominique zei:
O, wat lijkt me dat een leuke ervaring zeg! Ik heb nooit iets gehad van " ik moet naar Amerika", maar sinds ik aan het BBQ-en geslagen ben, zou ik daar wel eens een reis naartoe willen maken, en dan langs allerlei resto's te gaan.

Volgend jaar als we naar de Jack gaan. ;)

Gaan jullie ook? Gezellig! :p
 
Mike v R zei:
Dominique zei:
O, wat lijkt me dat een leuke ervaring zeg! Ik heb nooit iets gehad van " ik moet naar Amerika", maar sinds ik aan het BBQ-en geslagen ben, zou ik daar wel eens een reis naartoe willen maken, en dan langs allerlei resto's te gaan.

Volgend jaar als we naar de Jack gaan. ;)

Deal!
 
Begrijp ik hieruit dat de jaarlijkse meeting van het genootschap in 2014 in de States wordt gehouden ;)
 
Leuk verslag en mooie foto's apart land dat Amerika.
 
Gerard777 zei:
Mike v R zei:
Dominique zei:
O, wat lijkt me dat een leuke ervaring zeg! Ik heb nooit iets gehad van " ik moet naar Amerika", maar sinds ik aan het BBQ-en geslagen ben, zou ik daar wel eens een reis naartoe willen maken, en dan langs allerlei resto's te gaan.

Volgend jaar als we naar de Jack gaan. ;)

Gaan jullie ook? Gezellig! :p
Zinin! ;)
 
Dat zijn nou de leuke dingen om mee te maken op vakantie!
 
Altijd leuk dit soort restaurants. Leuk dat je een praatje pot hebt kunnen houden. Maar Q fanaten vinden elkaar altijd wel.
Als ik naar de reclames kijk dan snap ik nooit het Amerikaans bier. Het is al niet te drinken laat staan de "light" versies of nog erger de "low carb" versies  :-&
 
Boldeagle zei:
Altijd leuk dit soort restaurants. Leuk dat je een praatje pot hebt kunnen houden. Maar Q fanaten vinden elkaar altijd wel.
Als ik naar de reclames kijk dan snap ik nooit het Amerikaans bier. Het is al niet te drinken laat staan de "light" versies of nog erger de "low carb" versies  :-&

Na een week is budweiser best te drinken hoor ;)
 
Boldeagle zei:
Altijd leuk dit soort restaurants. Leuk dat je een praatje pot hebt kunnen houden. Maar Q fanaten vinden elkaar altijd wel.
Als ik naar de reclames kijk dan snap ik nooit het Amerikaans bier. Het is al niet te drinken laat staan de "light" versies of nog erger de "low carb" versies  :-&

De commerci?le bieren zijn net zo "lekker" als in Nederland hoor ;) craftbeer is zeer veel verkrijgbaar en helemaal hot, een trend die ook naar europa zal overwaaien denk ik. Ik haal sinds m'n laatste trip Amerikaans bier bij de bierwinkel in Ermelo. IPA (Indian pale ale) is m'n favoriet en kan ik echt aanraden
 
Big-T zei:
Boldeagle zei:
Altijd leuk dit soort restaurants. Leuk dat je een praatje pot hebt kunnen houden. Maar Q fanaten vinden elkaar altijd wel.
Als ik naar de reclames kijk dan snap ik nooit het Amerikaans bier. Het is al niet te drinken laat staan de "light" versies of nog erger de "low carb" versies  :-&

Na een week is budweiser best te drinken hoor ;)
Do you know the similarity between Budweiser and having sex in a canoe?



It's both fucking close to water...

 
Terug
Bovenaan Onderaan