BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork

 
 

Rene@basterd

Sprokkelaar
Berichten
39
Van de week na de Beer Can Chicken ook de pulled pork gemaakt met een voorzichtige 1,5 kg procoreur om te proberen voordat ik aan een boston but ga klooien
In de all purpose rub gezet die ik ooit bij de sligro heb gehaald toen ik nog niks in huis had aan kruiden voordat ik begon met Qen en hem geïnjecteerd met injectiemarinade uit het boek van noskos.
De basterd opgestookt naar 115 gr en een blokje rookhout bij gedaan waarna de procureur erop kon.
Bij de 71 graden ging hij niet meer verder en heb ik hem ingepakt waarna de temperatuur weer langzaam opliep.
Ondertussen alles klaar gemaakt voor de eindsaus op het vocht uit de folie na uiteraard (ook uit het boek van noskos) bij 93 gr heb ik hem eraf gehaald toen bond ik het "zacht" genoeg en hem gepulled en op een wit bolletje met eindsaus gegeten.
Was super lekker volgende keer doe ik nog wat meer "rommel" op me bolletje voor de variatie en uiteraard een wat groter stuk vlees.
Er was nog een klein beetje over wat de volgende dag tussen het broodje is beland
De procoreur heeft er zo'n 6,5 uur opgelegen in totaal en oja ik maak te weinig foto's..

Bedankt voor het kijken!
958ec4119fbe711df945dd44469ddd97.jpg
a228a77cf43d6dd143923282c1fff339.jpg
333ebde2f460e3d90e36188614803873.jpg
143daa6746c798e69fbc54ae04a9f14f.jpg
637858bcd5e5527ad2e6f50d740cf363.jpg


Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
 
Ah, ziet er prima uit, morgen ga ik dat maken, leuk duidelijk verhaal, kan ik wel wat mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Blijft leuk om naar te kijken. Gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Lekker bezig geweest zo.
Ziet er goed uit
Gefeliciteerd met je sticker

En volgende keer voldouwen dat rooster. Pp heb je nooit genoeg. Bij de friet, nasi, bami, op een broodje, enzovoorts.
Als je toch die run doet.....
 
Lekker snelle run PP. Niks mis mee. Je PP ziet er goed uit.
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Thnx guy's
Nu ik het een keer geprobeert heb gaat de volgende keer ook het rooster vol

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
 
Dank je wel voor je reis naar de eerste pp :)
Vandaag naar de Hanos voor een fijn stukje varkensschouder. Morgen staat er pulled pork op het programma van mijn Grizzly!
 
Gefeliciteerd met je Knor en inderdaad pp kun je niet genoeg in je vriezer hebben, het is heel veelzijdig zodat je het voor vele andere gerechten kunt gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan