BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork voor me knorretje?? [emoji6]

 
 
 

Bucari007

Stoker
Berichten
286
Een onverwachts Pulled Porkje vandaag..
Er stond een BBQ weekend gepland om een vriend een beetje in te wijden in de wondere wereld van de BBQ.

Lunch; bavette wraps in een aziatische marinade.
Diner; Mooie Kalfs Picanha met verse Chimichurri
Gepofte Zoete Aardappel met room
Zoete maïskolven met zeezout
Gegrilde ananas in Rum/bruine suiker/kaneel, met munt, ijs en Bastogne crumble.
Snacks; Iberico Ribfingers

En toen....
Vergat ik dat ik al een mooie varkensnek van 2.5kg had uitgelegd in de koelkast...
Dus Vannacht nog snel een injectievloeistof in elkaar gedraaid en om 0200 lopen knoeien in de keuken.

Dus heerlijk dagje gegeten en gedronken gisteren tot in de late uurtjes, maar vandaag met lichte tegenzin op tijd uit bed, want die PP maakt zichzelf niet natuurlijk.
Zou geniaal zijn als hij dan ook even een verse bak koffie zou zetten.

Tja..nog maar een dagje BBQen dan maar. Je moet wat met je sociaal gedistancieerde zondagen.

Goedemorgen!!
e2cb52c1425cf9957f31a956c1d4596c.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Haha ik ben vanochtend rond half 9 begonnen! Geen injecteren, ik doe de simpele PP van Noskos... wel een eigen rub in elkaar geflanst...
 
Haha ik ben vanochtend rond half 9 begonnen! Geen injecteren, ik doe de simpele PP van Noskos... wel een eigen rub in elkaar geflanst...
Hoever ben je? Ik het wedstrijd recept van Noskos. Ben benieuwd naar het verschil! Inmiddels een kern van 72 hier en steady 123 gr zo'n beetje 4 uurtjes. Dus bijna de glaze erop. Benieuwd hoe hij eruit ziet zo!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Ja, goed werk.,
Nadeel van dit jaar getijde bij het maken van PP is dat je in het donker begint en i het donker klaar bent.
 
Tussenstand 74gr en ziet er goed uit al zeg ik het zelf. De eerste glaze erop!
965f3ceca44ac992b98ea91d69e40e11.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Hoever ben je? Ik het wedstrijd recept van Noskos. Ben benieuwd naar het verschil! Inmiddels een kern van 72 hier en steady 123 gr zo'n beetje 4 uurtjes. Dus bijna de glaze erop. Benieuwd hoe hij eruit ziet zo!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ik heb nog niet gekeken...wel erg spannend , eerste x PP maken... mij temp is steady tussen de 120 en 130... nog geen probe in het vlees, zometeen rond half 2 inpakken en dan de probe erin.. precies zoals noskos het beschrijft in zijn recept... Ben heeeeeel erg benieuwd, joune ziet er al super uit
 
Btw om 14.00 ingepakt.. zit nu op 80 graden kern ! Spannend!!!!! Hoe gaat het bij jou ?
 
Ging best vlot dit keer al zeg ik het zelf.
7 1/2 uur op 120 graden en de kerntemperatuur zat op 88. Na het prikken nog even door laten lopen naar 92gr en toen was hij toch wel boterzacht.

Die geur altijd man

Lekker wrappie met Rode Kool, augurkjes, appel en verse Pulled Pork.
Ik weet dat ik vannacht weer spijt ga krijgen van die laatste wrap!!

En genoeg over om nog een paar keertjes goed van te lunchen. Zal de collega's deze week eens even irriteren!

PP blijft toch een toppertje, volgende keer weer eens kijken maar een nieuwe variatie.

Iemand nog geniale ideeën voor de leftovers??

Bedankt maar weer!!
f826366a281802413678721f771b0793.jpg
945d12405180f85660e91788f76247cc.jpg
2ee4e54503c452e1a3c8a47c3254544d.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Prachtig, gefeliciteerd met je knor.

met de leftovers kan je alle kanten uit. Kroketten, bitterballen, loempia’s, pasta, Memphis burger etc etc
 
Mooie run. Toch een fijne gewaarwording. Dat er plots nog een procureur in de koeling ligt hahaha. PP in een wrap vind ik vaak het meest lekker. Lekker vol proppen.
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
The Flame Grilled Black Angus Pulledpork Cheesburger... i Love PP leftovers!!
5095ccb5ea8b3d14dcc4d2e98bcd414a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Een lekkere geslaagde P.P. en een knorretje verdiend prima. 👌
 
Gefeliciteerd met je Knor🥳 dat is een mooie PP geworden en die burger met left over PP lust ik ook wel😃
 
Wat een zaligheid, gefeliciteerd hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan