Een onverwachts Pulled Porkje vandaag..
Er stond een BBQ weekend gepland om een vriend een beetje in te wijden in de wondere wereld van de BBQ.
Lunch; bavette wraps in een aziatische marinade.
Diner; Mooie Kalfs Picanha met verse Chimichurri
Gepofte Zoete Aardappel met room
Zoete maïskolven met zeezout
Gegrilde ananas in Rum/bruine suiker/kaneel, met munt, ijs en Bastogne crumble.
Snacks; Iberico Ribfingers
En toen....
Vergat ik dat ik al een mooie varkensnek van 2.5kg had uitgelegd in de koelkast...
Dus Vannacht nog snel een injectievloeistof in elkaar gedraaid en om 0200 lopen knoeien in de keuken.
Dus heerlijk dagje gegeten en gedronken gisteren tot in de late uurtjes, maar vandaag met lichte tegenzin op tijd uit bed, want die PP maakt zichzelf niet natuurlijk.
Zou geniaal zijn als hij dan ook even een verse bak koffie zou zetten.
Tja..nog maar een dagje BBQen dan maar. Je moet wat met je sociaal gedistancieerde zondagen.
Goedemorgen!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Er stond een BBQ weekend gepland om een vriend een beetje in te wijden in de wondere wereld van de BBQ.
Lunch; bavette wraps in een aziatische marinade.
Diner; Mooie Kalfs Picanha met verse Chimichurri
Gepofte Zoete Aardappel met room
Zoete maïskolven met zeezout
Gegrilde ananas in Rum/bruine suiker/kaneel, met munt, ijs en Bastogne crumble.
Snacks; Iberico Ribfingers
En toen....
Vergat ik dat ik al een mooie varkensnek van 2.5kg had uitgelegd in de koelkast...

Dus Vannacht nog snel een injectievloeistof in elkaar gedraaid en om 0200 lopen knoeien in de keuken.
Dus heerlijk dagje gegeten en gedronken gisteren tot in de late uurtjes, maar vandaag met lichte tegenzin op tijd uit bed, want die PP maakt zichzelf niet natuurlijk.
Zou geniaal zijn als hij dan ook even een verse bak koffie zou zetten.
Tja..nog maar een dagje BBQen dan maar. Je moet wat met je sociaal gedistancieerde zondagen.
Goedemorgen!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk