BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork feest

Het ziet er weer allemaal goed uit maar Teddo denk jij een beetje aan je lijn of heb jij daar geen last van ik wel
 
Hendrik Willem zei:
Het ziet er weer allemaal goed uit maar Teddo denk jij een beetje aan je lijn of heb jij daar geen last van ik wel

Ik eet zelf erg weinig!! 's Ochtends een klein broodje, tussen de middag sla ik het bedrijfsrestaurant over en in de weekenden blijft het voor mij een proeverij. 's Avonds eet ik eigenlijk ook niet noemenswaardig veel. Iets meer dan een proeverij. Eet gewoonte is eigenlijk sober te noemen.

De bewoners van Huize Jachtfestijn zitten hier duidelijk anders in. Maar als je weet dat sommigen tot 70 km per dag op de fiets zitten, of 5 x per week sporten dan is een goede maaltijd ook hard nodig.

Toen ik in de paardensport zat woog ik 90 kg (ben 1.95 mtr). Dit was een fysiek zwaar 24 uurs bedrijf. Na het stoppen in de paardensport is de teller in een half jaar tijd naar 110 kg geschoten.

Nu is het al jaren stabiel op 105 kg en verricht nauwelijks fysieke arbeid meer, dan alleen 10-15 km per dag wandelen met de hond. Fysiek heeft plaatsgemaakt voor geestelijke arbeid. Echter jong van geest, wordt de rest toch een tikje ouder. Paar maanden geleden heeft het lichaam overduidelijk laten weten niet meer gediend te zijn van 60 urige werk weken. Daarom is het BBQ-en op therapeutische basis in het leven gekomen.

Het werk is terug geschroefd naar 45 uur en de rest van de tijd wordt rondom de kamado doorgebracht. Ter geestelijke voeding van ondergetekende en smakelijke maaltijden (probeer ik althans) voor de bewoners van Huize Jachtfestijn, familie en vereniging.



 
Je eerste PP is altijd een mooie ervaring. Gefeliciteerd met je knorretje
 
Heerlijk, gefeliciteerd met je knorretje
 
Goed bezig zeg, en het heeft goed gesmaakt zo te zien.
 
gefeliciteerd met knor!
 
Gefeliciteerd met je knorretje!!!
 
Van harte met de knor.... zie er prima uit!!
 
Zeker een bijzondere hond want wij geven dat niet.
 
ow, deze ziet er heerlijk uit! durf me er nog niet aan te wagen, maar jou resultaat is geweldig!
 
Mooie bark! En gefeliciteerd met knor!
 
De titel van dit topic is een pleonasme...


.....Pulled Pork is ALTIJD EEN FEEST!! ;)
 
Lekker hoor. ;D
Maar is 1,7 kg niet een beetje weinig? :-\
 
Terug
Bovenaan Onderaan