BasBQ
Beef en Steak

Pulled Beef

Mooie reportage hoor  8)
Ziet er echt heerlijk uit.

Gefeliciteerd met je......eh......., ja waarmee eigenlijk ?
Laten we dat dan maar op je prestatie houden dan h? :D
 
Ziet er goed uit,en de smaak van draadjes vlees is ook niet verkeerd.
Lekker hoor.
 
Leuk experiment.
tijd om in te pakken in de folie om zo een eventuele zone en uitdroging te voorkomen.
? wil je geen zone hebben dan? die heb je toch alleen als er bindweefsel inzit, en dat wil je toch omzetten dmv een zone?
door allufolie ga je heel snel door een zone heen?

enne ik zou er een heerlijke rundvleessalade van maken, dat is het eerste wat in me opkwam bij het zien van de foto's.

of is de zone zooo 2011?
 
Ziet er erg lekker uit. Leuke aanvulling op het broodjes assortiment.
 
Mooi dit! En het lijkt me ontzettende lekker!! (ben dol op draadjesvleesch...  ;D )

Ik voorzie een nieuwe forum-trend geboren...  ;)
 
@Marc, ben de laatste tijd verschillende artikelen tegengekomen die de zone wijten aan verdamping. Er zijn allerlei wetenschappelijke bewijzen dat het bindweefsel gewoon netjes wordt omgezet bij 107?C maar dat het blijven hangen eigenlijk alleen maar te wijten is aan verdamping van vocht aan de oppervlakte van je vlees. Iets dat ik ook tegenkwam wanneer ik mijn procureurs sprayde, dan kwam er weer extra tijd bij.
Dus vandaar nu in de folie, je komt dat helemaal geen zone tegen. Je moet dat pas doen als je bark ok is.

Kijk ook eens hier: http://www.genuineideas.com/ArticlesIndex/stallbbq.html en hier http://www.amazingribs.com/tips_and_technique/the_stall.html
 
Pak je PP maar eens in in het midden van de zone, dan loopt hij meteen mooi door ;)
 
Das een mooi resultaat Dennis
Wel of niet inpakken blijft moeilijk.
Jim, tijdens het twiske evenement, was erg stellig, ALTIJD inpakken
 
Mooi experiment Dennis. Ga dit aankomend weekend ook eens proberen. Heb al een stuk onderrib van 2,7 kg in huis gehaald.
 
MV zei:
Mooi experiment Dennis. Ga dit aankomend weekend ook eens proberen. Heb al een stuk onderrib van 2,7 kg in huis gehaald.

dat gaat smullen worden
 
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Math?.
 
Ik was erg benieuwd maar ziet er goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan