BasBQ
Beef en Steak

Project van Jet, Pastrami

Pff. Kan haast niet wachten.
Ben erg benieuwd hoe het wordt.
 
Ridevi71 zei:
Pff. Kan haast niet wachten.
Ben erg benieuwd hoe het wordt.

Ik ook :D het is zo mooi om te zien hoe het vlees verkleurt en de geur is heerlijk fris en kruidig..............nog ff afwachten en dan gaan we het weten :)
 
Jet zei:
Ik ook :D het is zo mooi om te zien hoe het vlees verkleurt en de geur is heerlijk fris en kruidig..............nog ff afwachten en dan gaan we het weten :)

Ja joh. Dankzij het ontbreken van de geur was het nog een beetje dragelijk.
Nu nog moeilijker
 
DAG 16

0eEU5BR.jpg


QgDmOM1.jpg


fx9FBTA.jpg


Morgen gaat tie uit de brine en dan .....spoelen maar...

BensBQ zei:
ziet er top uit Jet, krijgen we binnenkort een Jet's Katz's Deli in Nederland :) ik ben voor  ;)

De Mascotte heb ik al :D Octavius, zoon van Iljano draco, 10,5 kilo ;) 1 van mijn 5 Noord-Amerikaanse tijgers :x
 
ik weet dit is geen Maine Coon forum ;) maar deze wilde even delen................Octavius :x die iedere keer staat mee te gluren.........net als jullie :))

QJHe3X9.jpg
 
Jet zei:
ik weet dit is geen Maine Coon forum ;) maar deze wilde even delen................Octavius :x die iedere keer staat mee te gluren.........net als jullie :))

QJHe3X9.jpg
Mmmmm and wow tegelijk. Have fun met het opeten. 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wacht natuurlijk totdat er wat afvalt :D
 
helaas dat mag hij......en de rest van de Familie niet  ;) te zout
 
Ridevi71 zei:
Katztrami  B-)

=))

Vanochtend het vlees uit de brine gehaald en afgespoeld, daarna bak schoongemaakt en weer gevuld met water, bak met vlees weer terug in de koelkast en daar mag het 8 uur ontzouten. Foto update vanmiddag ;)
 
Na 8 uur ontzouten het vlees in de rub gezet, oh jee, dat ruikt me een partij lekker!!!!
In een vacuumzak licht gevacumeerd en de koelkast weer in.

De strepen op de vleeskant komen van het rooster waar hij even op heeft gelegen. ;)

TOT ZATERDAG 3 MAART.................. :-h :-SS

Dz12VYZ.jpg


TTDCCnN.jpg


WTjVfDc.jpg


DZWkw8K.jpg


cuPAZXp.jpg


AFusgN5.jpg


TheJo39.jpg


gVI41iQ.jpg


WamGpit.jpg


WBHuBCG.jpg

 
Ceriel zei:
Lijkt me niet gezond om dit nu nog te eten, is al veel te lang uit de verpakking... :-O

Oh echt ~X( dat meen je niet, heb het gelijk in de kliko gesmeten, had je me niet eerder kunnen waarschuwen, weet niet hoe ik het de volgende keer moet doen  :|
 
Waar staat jullie kliko?

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16559.0



Lekker.
Zo heb ik hem gemaakt.


Verstuurd vanaf mijn STF-L09 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan