BasBQ
Beef en Steak

Procureur in de aanbieding

nicky zei:
DanBras zei:
Ik heb de aanbieding van de Makro (Delft) vandaag ook gehaald en is in totaal 8.7kg bij elkaar. Even nog gekeken op alle dozen die er lagen en het gewicht lag tussen de 7.1kg en 8.7kg voor 3 procureurs.

BAM, smoker aanstoken!!
Haha....dat gaat idd binnenkort gebeuren. Maar nu hij nog schoon is, heb ik me voorgenomen er pas de fik in te steken wanneer ik een DigiQ heb. Mooie stok achter de deur om deze zo snel mogelijk in bezit te krijgen :p
 
Ik wacht ook eerst op een DigiQ :)

DanBras zei:
nicky zei:
DanBras zei:
Ik heb de aanbieding van de Makro (Delft) vandaag ook gehaald en is in totaal 8.7kg bij elkaar. Even nog gekeken op alle dozen die er lagen en het gewicht lag tussen de 7.1kg en 8.7kg voor 3 procureurs.

BAM, smoker aanstoken!!
Haha....dat gaat idd binnenkort gebeuren. Maar nu hij nog schoon is, heb ik me voorgenomen er pas de fik in te steken wanneer ik een DigiQ heb. Mooie stok achter de deur om deze zo snel mogelijk in bezit te krijgen :p
 
Kom op mannen, jullie zijn toch geen watjes?!? ;) Die barbecues doen het ook zonder regeling hoor.... misschien wat meer werk maar des te meer voldoening!
 
Noskos+1
Die DigiQ is niet heilig, wel erg makkelijk. Mijn eerste PP heb ik zonder inpakken en zonder DigiQ gedaan. Ik geloof dat ik in die 15 uur 3 keer wat aan de roosters gedraaid heb om de temperatuur wat bij te regelen. Als deze tussen de 105 en 135 zit is het prima.
Dus bij 105 wat verder open en bij 135 wat verder dicht  ;D
 
Boldeagle zei:
Noskos+1
Die DigiQ is niet heilig, wel erg makkelijk. Mijn eerste PP heb ik zonder inpakken en zonder DigiQ gedaan. Ik geloof dat ik in die 15 uur 3 keer wat aan de roosters gedraaid heb om de temperatuur wat bij te regelen. Als deze tussen de 105 en 135 zit is het prima.
Dus bij 105 wat verder open en bij 135 wat verder dicht  ;D

Same here. Gewoon op de OTP en die temp was niet echt stabiel zoals je hier ziet:

grafiek03.jpg


Ook best wel lang over gedaan toen :eek:
 
Ik ben van mening, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :) Ik heb nu niet de tijd om continu mijn ei in de gaten te houden, krijg je met een kleine ;-)
 
noskos zei:
Kom op mannen, jullie zijn toch geen watjes?!? ;) Die barbecues doen het ook zonder regeling hoor.... misschien wat meer werk maar des te meer voldoening!
Boldeagle zei:
Noskos+1
Die DigiQ is niet heilig, wel erg makkelijk. Mijn eerste PP heb ik zonder inpakken en zonder DigiQ gedaan. Ik geloof dat ik in die 15 uur 3 keer wat aan de roosters gedraaid heb om de temperatuur wat bij te regelen. Als deze tussen de 105 en 135 zit is het prima.
Dus bij 105 wat verder open en bij 135 wat verder dicht  ;D
Point taken, maar al tig keer PP gemaakt op de OTP zonder regeling (allemaal pre-BBQ Genootschap tijd voor mij) en dat ging allemaal prima als ik zo de eters mocht geloven.
Het wordt dus tijd om ook hier een meer relaxte manier te hanteren, waarbij je ook nog eens voor een constante kwaliteit zorgt. DigiQ is zeker een niet noodzakelijke luxe, maar daarom niet minder welkom  :)

Maar uh.....jullie hebben toch geen spijt van de DigiQ h?? Anders weet ik wel twee leden die voor een leuk prijsje jullie DigiQ willen overnemen ;)
 
Nee hoor helemaal geen spijt, maar daarvoor deed ik ook lange sessies, daar heb ik hem niet voor nodig. Het maakt het leven makkelijker maar zonder kan ik het ook ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan