BasBQ
Beef en Steak

Primo Grill Junior VS Green egg Medium

 
 

Vatos

Kooltjesharker
Berichten
166
Momenteel ben ik trotse eigenaar van een Green Egg Medium, toch wil ik n?t iets meer ruimte op de Q.
Ik zit eigenlijk te denken aan de Primo Junior, deze is wat beter in te delen, en de ruimte kan denk ik iets beter worden gebruikt.

Kunnen jullie mij helpen? Wat zijn jullie ervaringen in het kort met de Primo? Is de Primo Junior wat, of pas als deze L of XL is?

Thanks! :D
 
Ik heb al jaren een junior. Groot genoeg voor ons gezin (4 pers) en eventuele gasten. Tot 8 personen kun je er mee uit de voeten. Ik weet niet of jij veel groter dan een medium egg is. Wel is hij super zuinig met brandstof.
 
Bert zei:
Ik heb al jaren een junior. Groot genoeg voor ons gezin (4 pers) en eventuele gasten. Tot 8 personen kun je er mee uit de voeten. Ik weet niet of jij veel groter dan een medium egg is. Wel is hij super zuinig met brandstof.

Dus hij bevalt goed? Gebruik je vaak de functie van het tweedelig rooster?
Heb je hem zelf nieuw gekocht?
 
Ik heb zelf de Primo Oval Xl en ik ben er zeer content mee.
Het grootste voordeel vind ik de tweedelige D-platter. Geweldig om direct en indirect tegelijk te bbq-en.
Wordt bijna elke sessie gebruikt. :D :D
 
RvH6511 zei:
Ik heb zelf de Primo Oval Xl en ik ben er zeer content mee.
Het grootste voordeel vind ik de tweedelige D-platter. Geweldig om direct en indirect tegelijk te bbq-en.
Wordt bijna elke sessie gebruikt. :D :D
+1

 
Hier ook een Primo Oval XL, heb hem nu 4 jaar. Een genot om op mee te werken, hier nooit meer een andere keramiek.
En zoals de andere Primo gebruikers hier eigenlijk al schreven:
Waar ROND stopt gaat OVAAL verder  :D
 
Primo Junior: de kleine grote
 
IK heb geen vergelijk want ik ben begonnen met de Primo junior.
En dit bevalt zeer goed. Binnen 15 minuten op temperatuur en aan de slag ermee !  B-)
 
Ik heb een Primo Oval Large sinds half februari en ik zou hem niet meer willen missen. De setting direct en indirect is er in die bij mij ook standaard gebruikt wordt.


Daarbij is de frame:"  Waar ROND stopt gaat OVAAL verder[/size]  [/size] " briljant
 
Terug
Bovenaan Onderaan