Morgen staat er pulled pork op het program. De eerste echt serieuze run op de UDS. Vandaag kwamen de voorraden binnen. Vlees ligt al bijna 2 dagen te ontdooien in de koelkast!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg noskos z'n wedstrijdinstructies. Dus wel injecteren, inpakken, maar niet sproeien. Plan is morgen tussen 8 en 9 uur de procureur op de UDS te gooien en dan zien we wel !Kluif zei:Succes!!!!
Heb je een plan van aanpak? wel inpakken of niet? injecteren? sprayen?
ik zie je draadje morgen wel verschijnen!
Dank voor de bemoediging Frits! Als ik het niet red, wordt het een late-night snack. Ook lekker!Frits zei:Om acht uur beginnen met de wedstrijdmethode van noskos is goed voor het avondeten. Een plantenspuit heb je niet nodig, dan duurt het alleen maar langer.
Leuk!bulderdoos zei:Ok, we zijn inmiddels halverwege! Zoals gezegd volgen we het wedstrijdrecept van Noskos. http://www.bbq-nl.com/2012/11/wedstrijd-pulled-pork.html
Vanmorgen is (toch iets later dan gepland) de procureur op de UDS gegaan. Ongeveer 2,5 kg varken. Ik hou 'm tot nu toe prachtig stabiel tussen de 118 en 122 graden met een kleine 3 kg Greek Fire briketten volgens de Minion-methode. Dan de sfeerbeelden:
Voelt toch gek, je brikettenstarter oppoken terwijl iedereen nog op 1 oor ligt.
![]()
Smokey!
![]()
Na 5 uur en op 72 graden
![]()
En 2 minuten later met glaze
![]()
Ondertussen de zandbak schoonmaken voor het seizoen![]()
![]()