BasBQ
Beef en Steak

PP & PB

Bij deze:

Glimmend in de glaze
ACDweos.jpg


Ondertussen de parasol neergezet tegen de regen, wordt toch tijd voor een overdekt hoekje...
6T9jHHP.jpg


Om 18.45 was het varkentje op 88gr. klein half uurtje later was het stukje koe op 94gr. Beide stukken opnieuw in folie te rusten gelegd en om 20.00 was het zover:

De Pulled Pork:
mAYh8dr.jpg


En de Pulled Beef:
fsOwviI.jpg


Hoe was de smaak? De PP is erg lekker, maar had iets sappiger gekund. Wordt opgelost met wat extra saus... En de PB is nog lekkerder, deze had maar weinig saus nodig.
Ook ik had er redelijk veel vlies en zenen inzitten die in de hondebak belandden, jammer voor ons, leuk voor hem :p

Beide brouwsels komen morgen op tafel bij het vieren van mijn verjaardag, samen met een bak Memphis Coleslaw en een Coleslaw met appel en een dressing van Griekse yoghurt, mosterd, mayo, citroensap, peterselie en peper.
 
Frits zei:
Als je de volgende keer merkt dat je in de zone zit zou ik het inpakken, verlies je minder vocht
Heb het gemerkt.... Was de eerste run, ben er de volgende keer alert op. Porc is 600gr afgevallen en de beef nog iets meer  :((
 
Ziet er heerlijk uit Ceriel, ik heb zo'n gevoel dat er ergens een varkentje om het hoekje staat te gluren....
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, hoe laat worden de Genootschapsleden verwacht voor de ultieme smaaktest  :-O
 
ReneR zei:
Ziet er heerlijk uit Ceriel, ik heb zo'n gevoel dat er ergens een varkentje om het hoekje staat te gluren....
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, hoe laat worden de Genootschapsleden verwacht voor de ultieme smaaktest  :-O
Ga eerst nog wel even oefenen voordat ik deskundigen/fijnproevers uitnodig :D!
Ik denk dat het varkentje nog even wacht tot het droog is....
 
Mooi eindresultaat, je kunt ons het beste voor laten proeven hoor voordat je het aan je gasten voorzet. Als het niet te vreten is zullen we dat eerlijk zeggen, en als het op is vonden wij het lekker en had je het best aan je gasten kunnen geven. :D

 
Nosmo zei:
Mooi eindresultaat, je kunt ons het beste voor laten proeven hoor voordat je het aan je gasten voorzet. Als het niet te vreten is zullen we dat eerlijk zeggen, en als het op is vonden wij het lekker en had je het best aan je gasten kunnen geven. :D
Ik kom eerst volgende week bij jullie proeven, als nog wat over is....
 
mooie sessie geweest en ik denk dat ik mag zeggen, gefeliciteerd met je knorretje
 
Ceriel zei:
Nosmo zei:
Mooi eindresultaat, je kunt ons het beste voor laten proeven hoor voordat je het aan je gasten voorzet. Als het niet te vreten is zullen we dat eerlijk zeggen, en als het op is vonden wij het lekker en had je het best aan je gasten kunnen geven. :D
Ik kom eerst volgende week bij jullie proeven, als nog wat over is....

Oke, maar dan moet je wel naar Turkije komen, ik zit volgende week in de buurt van Izmir. Geen PP daar helaas. ;)
 
Mooie dubbele sessie, gefeliciteerd met je knorretje!
 
Gefeliciteerd met je knorretje en je verjaardag !
 
Ceriel, dat was een mooi "double Pulled", gefeliciteerd met je knorretje!
 
Blij met mijn stickertje en de visite was ook tevreden!

9nwIqg7.jpg


Helaas niet alles opgegaan.... :p, dus dit maar vacu?m ingevroren.
Dank voor het kijken.
 
Ziet er prima uit!
Wedden dat je dit vaker gaat maken :p
 
Ziet er heerlijk uit, Congrats!! :D
 
Leuk Ceriel, je hebt van het Genootschap een VARKEN gehad voor je verjaardag :D
 
ReneR zei:
Leuk Ceriel, je hebt van het Genootschap een VARKEN gehad voor je verjaardag :D
Wat zal ik ermee gaan doen?
Misschien dat mijn Argentijnse collega nog een ideetje heeft....
VRm8eND.jpg


Ieder jaar bij de jaarlijkse "bouwvak-borrel" weer smullen!
 
Hou op nou, ik ben al te zwaar en van zulke foto's krijg ik direct WEER honger....
 
Terug
Bovenaan Onderaan