Vandaag was ik in de tuin bezig, tussendoor even pork chop sandwiches gemaakt, want van al dat graven krijg je honger!
Slagerij Groot in Lutjebroek overvallen voor een paar lekkere lapjes Beemsterlantsvarken, de site van Noskos bezocht voor een receptje.
De BGE met op de achtergrond het snoeiafval was nog weg moet
De ui en champignons met zoete soja en balsamicoazijn.
De filetlapjes van de slager waren wat dik, dus even gehalveerd en in de rub gezet. (ook een paar wat minder, voor de kinderen)
Het hele handeltje past er maar net aan op... onbedoeld waren het opeens 10 lapjes in plaats van 5...
En het eindresultaat, een heerlijk broodje!
Ze waren HEERLIJK!
Zeker voor herhaling vatbaar, al had ik dus achteraf meer van het ui/champignon mengsel moeten maken (of ik had de slager even om dunnere lapjes moeten vragen...)
Voor morgen een paar heerlijke hamburgers liggen....
Slagerij Groot in Lutjebroek overvallen voor een paar lekkere lapjes Beemsterlantsvarken, de site van Noskos bezocht voor een receptje.
De BGE met op de achtergrond het snoeiafval was nog weg moet

De ui en champignons met zoete soja en balsamicoazijn.
De filetlapjes van de slager waren wat dik, dus even gehalveerd en in de rub gezet. (ook een paar wat minder, voor de kinderen)
Het hele handeltje past er maar net aan op... onbedoeld waren het opeens 10 lapjes in plaats van 5...

En het eindresultaat, een heerlijk broodje!
Ze waren HEERLIJK!
Zeker voor herhaling vatbaar, al had ik dus achteraf meer van het ui/champignon mengsel moeten maken (of ik had de slager even om dunnere lapjes moeten vragen...)
Voor morgen een paar heerlijke hamburgers liggen....