Omdat ik het berichtje van een pizzaschep bijbestellen bij de DPR en ik zelf ook wel eens wat wil knutselen heb ik van de week eens rondgekeken of ik zoiets zelf kan maken beetje rondgekeken op Youtube en ik vond een leuk model pizzaschep van hout. Op zich niet heel ingewikkeld, men neme wat plankjes, middelste plankje moet iets langer worden, dat is ook de steel. Alles aan elkaar lijmen, heel veel schuurwerk, misschien nog aflakken of in de olie zetten, dat weet ik nog niet en dan zou ik een hele mooie zelfbouw pizza schep moeten krijgen.
Het begin is er, lengte ongeveer 35 cm, de steel ook ongeveer 35 cm, leek mij lang genoeg. Zometeen naar de Formido voor een potje houtlijm en dan kan ik morgen verder. Enige waar ik bang voor ben dat hij iets te dik is. Maar dit had ik nog liggen. Iemand tips voor de afwerking? Nou ja wordt vervolgd.
Het begin is er, lengte ongeveer 35 cm, de steel ook ongeveer 35 cm, leek mij lang genoeg. Zometeen naar de Formido voor een potje houtlijm en dan kan ik morgen verder. Enige waar ik bang voor ben dat hij iets te dik is. Maar dit had ik nog liggen. Iemand tips voor de afwerking? Nou ja wordt vervolgd.