Mijn plan was om mini pizza's te maken voor de fotowedstrijd, maar Murphy gooide weer eens roet in het eten. 
Pizza deeg volgens de methode van mevr. Bos, dun uitrollen en dan met een glas kleine pizza bodempjes uitsteken.
Klaar om te beleggen.
Voor de kids en de baas; Piccole pizze carbonara.
Voor mijzelf; Piccole pizze gorgonzola.
Niet met de DPR, maar gewoon op de Primo, dat leek me wat handiger met al de ukkies.
En dit had dan "the money shot" moeten zijn.
Het oordeel; de pizzaatjes waren erg goed gelukt maar de uiteindelijk foto is hem niet helemaal, om het maar mild uit te drukken.
Of het komt door Murphy of door de visite die ineens op de stoep stond of omdat ik gewoon m'n dag niet had weet ik niet maar deze foto wordt dus niet geplaatst. :-[
Morgen m'n backup plan maar eens gaan proberen.

Pizza deeg volgens de methode van mevr. Bos, dun uitrollen en dan met een glas kleine pizza bodempjes uitsteken.

Klaar om te beleggen.

Voor de kids en de baas; Piccole pizze carbonara.

Voor mijzelf; Piccole pizze gorgonzola.

Niet met de DPR, maar gewoon op de Primo, dat leek me wat handiger met al de ukkies.

En dit had dan "the money shot" moeten zijn.

Het oordeel; de pizzaatjes waren erg goed gelukt maar de uiteindelijk foto is hem niet helemaal, om het maar mild uit te drukken.
Of het komt door Murphy of door de visite die ineens op de stoep stond of omdat ik gewoon m'n dag niet had weet ik niet maar deze foto wordt dus niet geplaatst. :-[
Morgen m'n backup plan maar eens gaan proberen.