Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Fumarole zei:Vaarwel man. Altijd van je gehoudenSander72 zei:Of je haalt een potje Sandwich Spread!
Sander72 zei:Maar dan wel de ?chte van Heinz, geen wit-geel, Euroshopper of eigen merk hoor!
Ridevi71 zei:Dominique zei:Omdat je het zo aardig vraagt.... Komt ie!
125 gr mayonaise ( natuurlijk wel hatseflats, geen enge remia ofzo)
75 gr tomatenketchup
25 gr Sriracha
1 teen knoflook uit de pers
1 heel fijngesnipperd sjalotje
2 volle eetlepels zeer fijngehakte augurk
1 eetlepel augurkensap
2 eetlepels fijngehakte rode paprika
Scheutje tabasco naar smaak
Versgemalen zwarte peper.
Alles mengen, op smaak brengen en een paar uur lekker op elkaar in laten trekken.
Eet smakelijk.
Dank u wel
Hoe genereus. Nu MOET ik hem wel maken.
Thnx
Dominique zei:Graag gedaan, en negeer Sander maar hoor. Hij spoort niet hihi.
Ridevi71 zei:Dominique zei:Graag gedaan, en negeer Sander maar hoor. Hij spoort niet hihi.
Joh!
Volgens mij hebben jullie veel lol onder elkaar. Denk ik zomaar.
Katz kan gewoon dicht hoor. Wij maken het voortaan lekker zelf.Sander72 zei:Ze vond het heerlijk maar is eigenlijk geen vergelijk. Daar op lokatie met die sfeer... ze vond het vlees zalig en het brood was top. Tja en die foto's spreken natuurlijk voor zich. Wij versloegen de poesjes!
Ik weet niet meer wat ik er precies had in gedaan, maar ik gebruik dit als basis, een recept van Yvette van Boven:Jet zei:Wat een schitterende foto reportage van een zeer smakelijke pastrami :x mijn complimenten, natuurlijk ook mijn complimenten aan Jeroen voor een schitterend brood en die mosterd.....................wat een mooie kleur, die zou ik graag willen proeven of als Jeroen daar een recept van heeft wat hij zou willen delen dan zou ik hem graag zelf willen maken