BertM
Gemarineerd
Zal wel een bak nemen die voedselveilig is.Bram zei:Ziet er weer goed uit. En IPA is heerlijk bier.
Die bak voor de pekel. Is dat iets speciaals voor de voedingsindustrie? Of volstaat elke afsluitbare bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zal wel een bak nemen die voedselveilig is.Bram zei:Ziet er weer goed uit. En IPA is heerlijk bier.
Die bak voor de pekel. Is dat iets speciaals voor de voedingsindustrie? Of volstaat elke afsluitbare bak
Ridevi71 zei:Lekker bezig hoor.
Hoelang ga je pekelen Sander?
Bij mij heeft ie 2 weken gepekeld.
BertM zei:Vaak controleren, kun je er een biertje bij nemen!
Sander72 zei:Ridevi71 zei:Lekker bezig hoor.
Hoelang ga je pekelen Sander?
Bij mij heeft ie 2 weken gepekeld.
Vier lange weken....
Ridevi71 zei:ok.das lang. en waarom doe je er 4? trekken dan de smaken nog beter in of zo? op een gegeven moment is er toch een balans bereikt? (al weet ik niet hoe lang dat duurt, dus vandaar ook de vraag)
aangepast, je bent beter in hoofdrekenen dan ik, heb verschillende recepten door elkaar gehaaldEwald zei:Bert mis ik iets,? Volgens mij is 250 gram zout op 5 liter water 5% en geen 2,5%
BertM zei:aangepast, je bent beter in hoofdrekenen dan ik, heb verschillende recepten door elkaar gehaaldEwald zei:Bert mis ik iets,? Volgens mij is 250 gram zout op 5 liter water 5% en geen 2,5%
Jet zei:Hoegaattie met de Pastrami :-? een beetje weinig foto's sander=))
Sander72 zei:Jet zei:Hoegaattie met de Pastrami :-? een beetje weinig foto's sander=))
Haha, toeval bestaat niet! :blush: