BasBQ
Beef en Steak

Oudejaars Pulled Pork

 
 
 

ZBBQZ

Stoker
Berichten
304
Dit wordt de 84e en laatste run van 2013  :D het was een lekker jaar met veel lees en kijkplezier hier op het forum! Ik heb een hoop van jullie geleerd. :)

Voor deze oudejaarsdag ligt er een kleine procureur van 2 kilo op de Q. Vanochtend ging deze er om 08:00 uur op. Daarnaast zullen er wat biologische kippenvleugels aan moeten geloven en wat uit de vriezer getrokken Moinkballs.

De kleine procureur reeds geinjecteerd en in de rub (Noskos):

mn0EN3s.jpg




In het donker op de Q:

r88ZDXb.jpg



Lekker roken:

YdCOEbg.jpg



Even de boel verplaatst zodat we ook wat regen kunnen hebben. Op de tweede foto de oude 47 waar een haardvuur in zal gestookt worden. Gezellig toch?

ljHA8j6.jpg


Xt3TAkZ.jpg



Bijna inpakken.

Z.



Update:

Zo ingepakt en weer terug op de Q

62D2Iga.jpg



rOs08cz.jpg



Z.


Oei oei oei oei. Een foutje gemaakt! De glaze vergeten. Fout herstelt door vlees na het overpakken alsnog de glaze te geven en terug teleggen op de Q. Ik hoop maar dat het goed gaat. 20 minuten laten indikken en daarna weer ingepakt. De PP ligt nu te rusten. Hier nog een foto van direct nadat hij voor goed van de Q af kwam:

UFaedkd.jpg



Z.
 
Nice, have fun !
 
wat mooi allemaal  :) smakelijk voor later  B-)
 
dat wordt een lekkere oudejaarsavond, geniet er van en een fijne jaarwisseling
 
Ziet er goed uit!! Als A3aan84 nou twee broodjes ophaalt straks ;) als ie voorbij fietst

Aaaaaaaaad...........
 
Lekker bezig op de laatste dag van het jaar, smakelijk vanavond!
 
Dat wordt een smakelijk uiteinde. Veel plezier vanavond.
 
Dank jullie wel!

@Dennis: hoe laat gaat ie rijden?
 
Ik dacht al iets te ruiken :) Toch lekkerder dan oliebollen die pp. Succes en alvast een goede jaarwisseling!
 
@ A3aan84, als je een broodje voor jou en Dennis wilt hebben dan kan je over een anderhalf uurtje langskomen hoor.

De volgende post zal wel even op zich gaan laten wachten en iedereen gaat straks lekker z'n eigen feest vieren. Daarom alvast iedereen ook een fijne dag, avond, nacht toegewenst en een gelukkig nieuwjaar!!

Z.
 
Met deze PP knal jij het jaar uit!!!  Happy New Year !!!!
 
Happy new year!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan